Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til trafik på PolitikNyt.dk

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er 

Jeg har haft dårlige oplevelser med at oprette dette indlæg ved ''ikke-plusser'' og tror/håber at når debatten foregå her i blandt plusmedlemmer at det forblives seriøst og der ikke kommer en masse irrelevante kommentarer.  

Som i sikkert ved, har jeg jo et nystartede politisk nyhedssite www.PolitikNyt.dk, og der er rigtig meget skriveri med alle de artikler, da konceptet er at samle alle de seneste nyheder omkring politik. 

Jeg vil blive super glad for noget feedback og ideer, til hvordan jeg kan skabe mere trafik på sitet, jeg har selv mange ideer og annoncere blandt på Amino, men vil gerne have nogen ude fra andre dygtige hoveder.

Jeg har igennemsnit 150-200 besøgene om dagen, på nuværende tidspunkt, og næste mål er 500 pr. dag.

Mvh. Thomas De Oliveira 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:55
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis du gerne vil sælge ud:

Du skal have facebook ind over, og nogle saftige EB/BT agtige historier omkring politik, som du promoverer via FB, og som viralt spreder sig. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:40

Jesper Sølund:

Hvis du gerne vil sælge ud:

Du skal have facebook ind over, og nogle saftige EB/BT agtige historier omkring politik, som du promoverer via FB, og som viralt spreder sig. 

Ja nemlig. Jeg har dog også en Facebook side, til PolitikNyt.dk har den dog ikke på nyhedssitet da den tager utrolig lang tid at load. Jeg har også i dag snakket med Kamal fra SF som selv har lagt artiklen med link videre på sin facebook, og det har givet god trakfik. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:47

Tag skridtet videre.

Køb et par proxy servere. Har selv købt fra: http://www.yourprivateproxy.com/ De er fra USA, og det er selvfølgelig ikke optimalt, men forhåbenligt går det.

Opret nogle "falske" profiler på FB med forskellige politiske holdninger og tilføj venner med samme interesser. Hver gang du har en nyhed som rammer en bestemt målgruppe, så fyr den af via dine FB profiler. Kør som sagt BT/EB stilen, og du vil få rigtig mange besøgende.... det skal nok gå viralt. 

Selvfølgelig er det ikke sådan helt poltitisk korrekt med den her metode, men altså.......................fuck det?

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 23:51

Jesper Sølund:
Køb et par proxy servere. Har selv købt fra: http://www.yourprivateproxy.com/ De er fra USA, og det er selvfølgelig ikke optimalt, men forhåbenligt går det

Hvad er det? 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:55

Via en proxy kan du fake hvor fra du er i verden. Altså det er bare fordi FB måske ikke bliver så imponeret hvis du opretter 10 profiler via samme IP adresse. 

Det er måske en lidt ekstrem trafik metode jeg nævner, og jeg er ikke i tvivl om din side nok skal få succes uden. Hvis du er usikker på det, så skal du holde dig fra :-)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas.

Du kan også benytte dig af link-building. Det er rigtigt effektivt på længere sigt:

http://www.semoblog.com/tilf%c3%b8j-link-71.html

http://www.amino.dk/wikis/erhverv/hvad-er-et-tekstlink.aspx

Husk især RSS-katalogerne, så der oprettes links til dine direkte indlæg - fx på overskrift.dk. Så kommer du også ind under de forskellige tags, når politik-interesserede søger på forskellige emner.

Jeg kan også anbefale dig at lave profil/portræt-artikler af personerne - fx inddele efter de forskellige politiske partier - både efter de forskellige nøglepersoner, men også "talenterne". Skriv en masse artikler om dem - og lav evt. også en menu, så du kan "tagge" dem i den - så siden bliver mere overskuelig og brugervenlig.

Portrætterne kan evt. indeholde mærkesager og et lille interview (du kan nok godt få dem til at skrive lidt ord om dem selv via et mail-interview). Ydermere kunne det være interessant, at læse, hvad de har opnået. Du kan måske også få en kendt ekspert til at lave en kort analyse af dem - fx Peter Mogensen.

Derudover kunne du også have gæstebloggere - fx personer fra de unge parti-grupper til at skrive lidt af og til - det vil sikkert også lokke nogle andre bruger-segmenter til.

En video-sektion, hvor du både indsamler videoer fra partierne (hvis det er lovligt) - samt dine egne indslag selvfølgelig.

Kort sagt - tænk lidt ud af boksen - og fokusér på områder, som de store spillere ikke fokuserer på - det får du rigtigt meget værdi ud af Smile

Jeg håber, at du kan bruge mine råd - Held og lykke med projektet!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:09

Hej Thomas,

Hvis jeg skulle gå ind på din side mere så skulle det være for at læse unikke nyheder med din holdning, kronikker fra politkkere, historie eller lignende. 

Jeg lavede noget lidt lignende det du gør i dag. Jeg havde et site om film, spil og musik og jeg skrev så om nogle af de nyheder der var i denne branche. Det synes jeg hurtigt blev lidt kedeligt og uinspirerende for det var jo ikke noget nyt men blot det samme som de andre skrev blot med lidt vinkling. 

Derfor er mit råd at dit indhold bliver mere unikt. Snak med politikkere og tag et emne op som DU synes er interessant.  

Du kan evt. også lave afstemning på din blog om hvilke typer indlæg de fortrækker... 

Du kunne evt. indele din hjemmeside på følgende måde:

- De normale nyheder som mange andre medier skriver

- Din eller andres kronik hvor der diskuteres et emne. Dette kunne fx være Oliveira's kronik som kom hver torsdag eller noget :)

- Det sidste kunne være interviews. Så har du fx et interview med en kendt hver mandag og onsdag.

Hvis du gjorde dette ville jeg synes siden blev federe men det er jo helt op til dig... Håber det kan bruges :)

Vh

Kristoffer

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:11

Men som de andre skriver skal du selvfølgelig også arbejde med seo og sociale medier for at få flere på siden :)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)