Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

C5 kendskab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

er der en der kan lave et link til C5, ikke decideret programmering i C5 men bare erfaring i at dele data med C5

det program der skal henta data i C5 er Access.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 15:32
Hej Rita

Du kan i C5 udskrive til Excel (og Word), og bagefter burde du kunne overføre til Acess. Jeg har dog ikke arbejdet med Acess i mange år, idet Excel fuldt ud klarer mine behov.

Du gør således: I skriv til, vælger du tekstfil. I Bruger-printer vælger du Excel.

Skriv endelig, hvis det ikke var det, du mente med dit spørgsmål.

Hvis du har specifikke C5 spørgsmål, kan også prøve C5 webforum. http://www.microsoft.com/danmark/modtaginfo/community/default.mspx?dg=microsoft.public.dk.c5&lang=da&cr=DK&r=fb10d99f-5b61-4a3b-9356-c42680a08bef.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:00
Hej

Jeg tænker på noget mere tranperent som et ODBC-link hvor man har adgang til kundedata ol. direkte uden at skulle ind i C5.

Hilsen IDzone ApS - Improve RFID Rita Westergaard www.rfid-idzone.dk
Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 16:07
Hej Rita

Det ved jeg desværre ikke noget om, men jeg glemte helt at skrive, at der udover C5 Webforum også er www.eksperten.dk.

Der har jeg flere gange fundet C5 hjælp.

Håber det hjælper, eller der er andre, der lige byder ind og hjælper dig.

eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Skrevet kl. 17:47
Hej igen Rita

Se lige denne tråd: http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2841

Måske kunne du få hjælp af en af dem, for det lyder da til at de har forstand på det.

I øvrigt syntes jeg da, det er en skam, at idéen fra dengang med et specielt C5 hjælpeforum ikke blev til noget.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)