Øh? Det er også robots.txt, jeg skrev om - ikke meta tagget. Der er såmænd ikek så meget opbakning i det. |
ja, det er altid bedre at undgå problemer, ved fx at fjerne årsagen, og det er blandt andet også derfor det er utroligt svært i mit CMS system at genere DC. Jeg har endnu ikke kunne generere det. Og jeg forstår samtidig også godt at man må gøre hvad man kan for at fjerne et problem, hvis andre ting ikke er muligt. Det er jeg selv tit ude for.Thomas Rosenstand:Jeg råder til det, når der ikke er andre muligheder - som f.eks. på en DanDomain shop. I min verden er det altid bedre at undgå et problem end at reparere det - men jeg er sørme også tilhænger af at sætte et plaster på, hvis man har skåret sig. Jeg håber, du kan forstå det nu?
Men så vidt jeg har forstået det mikkel siger, så er det det at man bruger ordet "blokering for indeksering" i forbindelse med "robots.txt", der er det forkerte. Og så er der rigtig mange SEO folk som er forkerte på den og samtidig ifølge mikkel giver dårlige råd. inklusiv dig :)
Men lige meget, jeg gider ikke diskuterer dette emne mere. Jeg har andre og bedre ting at tage mig til end at diskuterer om hvorhvid jeg har oplevet en ting virke eller ikke. Det svare til at betvivle om jeg sad ved mit tastatur og skrev dette indlæg.
I sidste ende gav mikkel det samme råd som jeg gjorde allerede i starten. nemlig 301 redirect ;)
MVH Kim