Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal, skal ikke, skal, skal ikke....

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Tak for input :)

Jeg har skam en del faglig viden om nogle af emnerne, som skal til for at starte op, men på lang sigt er planerne nogle andre, og der må der komme eksterne forfattere til. Hvis jeg skulle have forfatterne til at blive en del af firmaet, ville det nok blive det firma i DK med flest medejere :D

Men du siger noget: Måske kan man love dem en procentdel af overskuddet som løn?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:32

Alei:

M. Andersen:

Du har misforstået noget :) Det vil tage mig et år at tilbagebetale et lån på 200 k, hvis projektet bliver en fiasko

Pengene er først tjent hjem igen efter ca. 2 år, og først da, vil der begynde at komme overskud.

Hvis det vil tage dig 1 år, at tilbage betale 200.000 kr - må du også kunne opspare 200.000 kr på 1 år - dog ikke på din bog, men via det arbejde, hvor der skulle tjenes penge til tilbage betalingen af lånet.

Så hvorfor ikke vente 1 år - lav så meget du selv kan imens - og så om 1 år, hvor du har 200.000kr, skyder du projektet igang?

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 14:36

Kristian:

Hæ hæ, skide god idé. Problemet er bare, at jeg tænkte på kom-i-gang lån, hvor vækstfonden dækker m. 75 %.

Hvis jeg skulle spare pengene op, ville det tage flere år :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)