Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mener I virkelig det?

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:30 | Låst

Endnu et godt eksempel på, at man ikke må være uenig med Martin Thorborgs livvagter til trods for,

jeg må ikke syntes at dine indlæg er Irelevante eller barnlige? Det er din holdning og jeg har min.. Vi må begge have den og jeg har så det privilegie at kunne udtrykke det via at poste en modsvarende tråd eller give dig stjerner.

Nu kan det jo tænkes at der er andre tilfælde end lige den her tråd jeg har delt stjerner ud til dig?

TT Tekstforfatter:
Jeg vil ikke bruge mere tid på jeres hykleri, men fortsætte med Thomas DeOliveiras pressemeddelse (en anden forfriskende ærlig sjæl herinde på amino).

Den holdning er faktisk god.. Du kunne da sagtens drage fordel af at bruge den noget mere :P

Spøg til side. God Aften til dig også!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:33 | Låst

TT Tekstforfatter:

Jeg fik lige topstjerner, Bautik og Fashionseller, så husk nu endelig at give mig én stjerne, så I kan trække mit gennemsnit ned :-)

Igen jeg har ik givet nogen stjerne, og jeg kan heller ik pt... Og kunne jeg, så havde du heller ik fået dem...

Men i din verden, der er jeg åbenbart den Amino, som bare giver dig negativ karakter hele tiden... Thats funny!

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:34 | Låst

TT Tekstforfatter:
Men du uddeler tydeligvis mange flere stjerner end mig siden, du er løbet tør. De mindre kvikke afslører altid sig selv ! :-)

Og du er selvfølgelig den eneste der kan modtage 1 stjerne og Fashion-Seller har en Blokering på så han ikke kan give mere end 1 stjerne..

Den mindre kvikke afslører altid sig selv ja................ ! :-)

Nå nok om Muderkastning, der er ved at gå meget sport i det!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:35 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bautik:

TT Tekstforfatter:
Endnu et godt eksempel på, at man ikke må være uenig med Martin Thorborgs livvagter til trods for,

jeg må ikke syntes at dine indlæg er Irelevante eller barnlige? Det er din holdning og jeg har min.. Vi må begge have den og jeg har så det privilegie at kunne udtrykke det via at poste en modsvarende tråd eller give dig stjerner.

Nu kan det jo tænkes at der er andre tilfælde end lige den her tråd jeg har delt stjerner ud til dig?

TT Tekstforfatter:
Jeg vil ikke bruge mere tid på jeres hykleri, men fortsætte med Thomas DeOliveiras pressemeddelse (en anden forfriskende ærlig sjæl herinde på amino).

Den holdning er faktisk god.. Du kunne da sagtens drage fordel af at bruge den noget mere :P

Spøg til side. God Aften til dig også!

Jo, du må godt være uenig. Men pointen er, at Fashionseller brokkede sig over, at jeg gav ham én stjerne, fordi jeg var uenig. Det er såmænd det eneste, jeg kommenterede. I kan give mig alle de 1-stjernede "anmeldelser", I vil, så længe jeg kan gøre det samme, hvis jeg er uenig.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:49 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det ser ikke ud som om der er mere konstruktivt at hente i denne tråd, derfor lukker jeg den.

Dbh Martin

Side 5 ud af 5 (46 indlæg)