Hvem kender en ekstremt dygtig og topprofessionel fotograf, som arbejder til en betalelig hyre? mvh Hans |
Fotograf i KBH
www.baldersoe.com mvh Carsten |
Fra hjemmesiden: Grundet travlhed & lettere sygdom tager jeg ikke flere ordrer ind i 2006. |
Argh!! Jeg var ikke lige et smut forbi Matt''s site før jeg anbefalede ham. Jeg kunne den bare udenad da Matt jo jævnligt er på Amino, og jeg snakkede iøvrigt også med ham til JanteKur i Esbjerg, hvor han tog nogle flotte billeder... mvh Carsten |
|
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
Nu er topprofessionel godt nok et stort ord, men jeg har haft stor glæde af Daniel - se evt. denne tråd - men det er godt nok på Fyns land...så-æhhhh ingen af dine kriterier bliver måske opfyldt 100% På den anden side bor Matt vist også i Næstved eller deromkring, og det er jo ikke liiiige Kbh.... Kender ikke personligt denne HPKristensen, men lyder da godt og ser professionelt ud: |
Martin
|
Hej Hans, Jeg kan - foruden Matt som pt. er travlt optaget - anbefale Hanne P. Kristensen. Hun er meget dygtig. Tag et kig på http://www.hpkristensen.dk/ |
Jeg kan absolut anbefale Mikkel Molin, som vi også selv benytter. Hans website er desværre nede lige nu (www.molin.biz) og han er på forretningsrejse i USA, men prøv at skrive til ham på mikkel@molin.biz. Han er bl.a. Ole Henriksen (den kendte, danske make-up guru i Los Angeles) og Femina bruger ham også jævnligt. Pøj pøj med det. :-) De bedste hilsner, Pouline |