Hej Navnesøster Maj-britt
Velkommen til Amino - håber at du kan bruge alle de gode råd, som du får herinde til noget.
Jeg har kigget lidt på siden og jeg syntes godt om designet. Det er rent og stilfuldt, præcis som dine produkter.. Jeg forbinder bestemt ikke Badeanstalten med en KZ lejr, men med gode, lækre badeprodukter, som I har et stort udvalg af. Jeg er selvfølgelig også kvinde og kender måske mere til de produkter, som du sælger..
Mine inputs til dig, udover dem som allerede er nævnt, vil være:
* Skriv noget mere om dine produkter og dine massagetilbud. Der gik lang tid før jeg fandt ud af at der faktisk var en anden hjemmeside tilknyttet med beskrivelse.. Den skal med.. Skriv noget stemningsfuldt - Altså sælg oplevelsen.. "hvorfor skal jeg give min bedste veninde en omgang velvære hos dig, når der ligger et sted lige her" - Det skal jeg fordi....... (håber at du er med på hvad jeg mener)
* Produkterne og opstillingen er sådan set ok, men jeg kender selvfølgelig også mærkerne, så igen ville jeg sælge oplevelsen i at bruge lige præcis den sæbe fra f.eks. Badeanstalten istedet for en fra Brugsen. Hvad med en varedekleration ? Mange går jo op i, hvad der er i tingene.
Jeg ved godt at jeg meget fokuserer på oplevelsen og stemningen, men for mig er det lige præcis hvad spa og wellness er. Forkælelse og nydelse med gode, lækre ting.
Og teknisk, vil jeg give Marcel ret.. Man skal fokusere på søgemaskine optimering og besøgende, -for der skal mange kunder ind i butikken og de skal have kendskab til at I er der. Jeg ved ikke hvor længe I har haft jeres butik, men for mit eget vedkommende, kan jeg se at der i starten skulle rigtig mange besøgende til inden et køb blev foretaget, hvor det nu er stabiliseret, så jeg "næsten" kan forudsige antal besøgende og køb...
Held og lykke med butikken.. En skam, at man bor så langt væk