Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores shop konverterer for dårligt

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
netop - jeg er mere interesseret i at vide hvorfor de besøgende ikke konverterer og ikke så meget hvor mange der kommer.

/Michael

Tilmeldt 19. Nov 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes at I skal fjerne punktet med at oprette en konto og log-in. En barrierer der er et irritationsmoment for mit

vedkommende. Det skal være nemt at være netkunde, og bliver købet det mindste besværligt hopper man bare videre. Jeg har fået henvendelser fra kunder som ikke kunne forstå at man kunne hente et password og få sine kundeoplysninger frem. ( selvom det stod meget tydeligt beskrevet, var der meget forvirring om det her password)

Gør det simpelt og nemt at købe varer, så selv et barn kan fumle sig frem til kassen og gøre et køb

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Faktisk så skal man ikke oprette en konto. Man skriver bare sine detaljer og kan gå videre til kassen.

Det er kun en huskefunktion der husker dit navn og adressedetaljer, når du kommer igen.



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-12-2006 20:58:20
Forfatter: Maj-Britt
Faktisk så skal man ikke oprette en konto. Man skriver bare sine detaljer og kan gå videre til kassen.

Det er kun en huskefunktion der husker dit navn og adressedetaljer, når du kommer igen.


Det er jo lige meget, hvis brugeren tror at det drejer sig om at oprette en konto - så er de smuttet :)

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :
OK - jeg ser hvad du mener. Jeg har dog svært ved at fjerne funktionen, men kunne måske informere lidt mere på denne side.

Jeg mister dog flere kunder lige før den endelige bekræftelse (35% af de tilbageværende i det led).

Er der nogen der har lyst til at lave en testordre må i meget gerne - og være kritiske overfor de forskellige led. Brug venligst test@net-net.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
... jeg synes det fungere utrolig godt. Der gik lige 5sek før jeg fik øje på det med fragt under indkøbskurven, men det er tilgengæld rigtig smart. Samtidig er jeres fragtpriser absolut billig, så det burde ikke være det. Jeg ved ikke lige hvorfor folk skulle springe fra, den klassiske årsag med at man ønsker at tjekke fragtprisen burde vel ikke være så aktuel her :)

Tja, ikke så meget nyt, men synes du skal have rosen med. Det virker professionelt lavet.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er jo rent faktisk aktuelt med de besøgende, om I vil det eller ej :)

Hvis dem der kommer ind på sitet idag, er kommet til det på anden vis end eksempeltvis søgemaskiner, er de måske ikke ligeså interesserede i at købe, som dem der har søgt aktivt efter ét af dine produkter. Lad os sige, alt din trafik udelukkende kom fra søgemaskiner: så tror jeg roligt du kan regne med, at der var væsentligt flere der gik hele vejen igennem. Men hvis det er folk, der har set din hjemmeside i en signatur i en mail eller et forum, er konverteringen knap så høj. Man bliver nødt til at måle på, HVOR kunderne kommer fra, hvis man vil se på hvad der skal gøres... Hvis det blot er nysgerrige besøgende, tror jeg såmænd 2% er ganske fint

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Konverteringen på google (søgning + adwords) + jubii er lige over 2%
Tilmeldt 28. Jul 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Maj Britt

 

Det her er nok ikke det der rykker allermest, men lidt har vel også ret.

 

Jeg ville se nærmere på følgende:

 

Der er på forsiden 3 ens billeder, men det er 3 forskellige ydelser der sælges. - Kunden skal også kunne se forskellen, ikke kun læse den.

 

Menuen ovre til højre hedder "topsælgere", det ordvalg er målrettet som dem som har interesse i at SÆLGE = DIG. Hvad med "top 10", "de populære" et eller andet der er mere kundevendt.

 

I venstre side har du et punkt der hedder "badeanstalten" - da jeg så det ord var det første jeg kom i tanke om noget fra en KZ lejr hvor man kommer ind og bliver vasket med en højtryksspuler ;P - det går jeg udfra ikke er tilfældet.

Derudover siger det ikke noget om hvad det er du sælger,  jeg troede det var en slags kurophold måske.

 

Hvad er et drogeri? Jeg ved det helt ærligt ikke.

 

Venstre side varierer mellem varegrupper og temaer - ville jeg nok gøre mere ensrettet. Hvad er forskellen på "sæbe" og "sæbeværkstedet"?

 

Synes generelt det er en flot side i design og opbygning. Mangler måske et logo?

Det er et langt navn at skrive når man skal ind på din side, der må ryge nogle i svinget bare ved at skulle stave  www.ren-velvaereshop.dk. Bindestreg er også en snyder!

 

Din målgruppe virker til at være folk der bruger mange penge på sig selv og dine varer virker eksklusive. Under gaveideér tror jeg folk skal have mulighed for at købe meget større ind. Altså kurve i størrelsesordnen 500-1.500 kr.

Kræver bare en kurv og pænt gavepapir. Perfekt for manden, så slipper han for bøvlet!!!

 

Venlig Hilsen

 

Steinmejer

 

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Navnesøster Maj-britt

 

Velkommen til Amino - håber at du kan bruge alle de gode råd, som du får herinde til noget.

 

Jeg har kigget lidt på siden og jeg syntes godt om designet. Det er rent og stilfuldt, præcis som dine produkter.. Jeg forbinder bestemt ikke Badeanstalten med en KZ lejr, men med gode, lækre badeprodukter, som I har et stort udvalg af. Jeg er selvfølgelig også kvinde og kender måske mere til de produkter, som du sælger..

 

Mine inputs til dig, udover dem som allerede er nævnt, vil være:

 

* Skriv noget mere om dine produkter og dine massagetilbud. Der gik lang tid før jeg fandt ud af at der faktisk var en anden hjemmeside tilknyttet med beskrivelse.. Den skal med.. Skriv noget stemningsfuldt - Altså sælg oplevelsen.. "hvorfor skal jeg give min bedste veninde en omgang velvære hos dig, når der ligger et sted lige her" - Det skal jeg fordi....... (håber at du er med på hvad jeg mener)

* Produkterne og opstillingen er sådan set ok, men jeg kender selvfølgelig også mærkerne, så igen ville jeg sælge oplevelsen i at bruge lige præcis den sæbe fra f.eks. Badeanstalten istedet for en fra Brugsen. Hvad med en varedekleration ? Mange går jo op i, hvad der er i tingene.

 

Jeg ved godt at jeg meget fokuserer på oplevelsen og stemningen, men for mig er det lige præcis hvad spa og wellness er. Forkælelse og nydelse med gode, lækre ting.

 

Og teknisk, vil jeg give Marcel ret.. Man skal fokusere på søgemaskine optimering og besøgende, -for der skal mange kunder ind i butikken og de skal have kendskab til at I er der. Jeg ved ikke hvor længe I har haft jeres butik, men for mit eget vedkommende, kan jeg se at der i starten skulle rigtig mange besøgende til inden et køb blev foretaget, hvor det nu er stabiliseret, så jeg "næsten" kan forudsige antal besøgende og køb...

 

Held og lykke med butikken.. En skam, at man bor så langt væk

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)