ved en søgning i google med site:www.ren-velvaereshop.dk kan jeg konstaterer at google ikke har fundet en eneste side fra dit site. Dette igen kunne betyde at dine besøgende ikke er særlig målrettede, ikke inden for målgruppen, ikke søgende efter dine produkter/tjenester.
Jeg vil umiddelbart anbefale at du kikker på noget søgemaskineoptimering (du kan læse en masse om emnet på min side, se min signatur) og så laver det ordentligt fra starten.
Søgeordsanalysen er væsentlig, den skal afdække hvilke søgeord, det kan betale sig at gøre noget ved.
Med en mere målrettet markedsføring efter den rigtige målgruppe i søgemaskinerne skulle du i min verden gerne bevæge dig op på en 8 til 10%
Jegfår også 66 nu, jeg ved ikke hvad der gik galt med første søgning.
Det er korrekt at antallet af sider sagtens kan svinge stærkt, hvis du har mange nye sider, det stabilicerer sig dog efter noget tid (3 til 6 måneder)
Prøv også at kontrollerer dine backlinks med søgningen link:www.ren-velvaereshop.dk her har du et rent 0 (jeg har dobbelt checket) det er også et område du kan arbejde med, da det har stor betydning for din placering og dermed for hvor meget trafik du får
Site: og link: i Google virker ikke (jævnfør deMib), så I skal ikke stole for meget på det...
Det er korrekt med visse modifikationer. Du kan ikke betragte dem som evige sandheder og du skal være opmærksom på at reultaterne sagtens kan fluktuere endog ganske kraftigt. De kan dog sagtens bruges som pegepile og hvis du ønsker en mere fast og markendt pegepil, så kan du bruge disse søgninger i googles datacentre, hvor du vil kunne se bevægelserne i de forskellige google baser.
Min fornemmelse er at ændringer i et web site, bevæger sig ud over googles forskellige datacentre. hvis du f.eks. i dag tilføjer 10 nye sider, så vil disse 10 nye sider først vise sig i et google datacenter, og derefter i flere og flere indtil de alle viser det samme, her under forudsætning af at du ikke har lavet flere ændringer i mellemtiden. Jo færre ændringer du laver jo mere stabil vil visningerne være.
Under alle omstændigheder, så er det det eneste vi har og bare man bruger resultaterne som pegepile og har tålmodighed til at vente på atresultaterne slår igennem, så kan de bruges i mangel af bedre
En grund til jeg nok ikke ville købe hos jer var at jeg ikke har ret meget forstand på det, og hvis jeg skulle købe skulle det være til gaver og ikke mig selv.
Naturligvis tager jeg lige "topsælgere" for det må jo være noget folk bruger når det er det som du sælger mest af. Her synes jeg virkelig dine beskrivelser halter. Du bliver nød til at gå lidt mere i detaljer hvorfor dine produkter er gode, hvad de hjælper mod og hvordan de bruges.
Jeg ved naturligvis ikke om dette er almen kendt i din målgruppe, men det får ihvertfald mig til at finde et andet sted at finde julegaverne. Håber det kunne bruges.
Prøv også at kontrollerer dine backlinks med søgningen link:www.ren-velvaereshop.dk her har du et rent 0 (jeg har dobbelt checket)
Ikke for at kører hetz på dig Kim, men prøv at søge på det uden link-funktionen... det er min oplevelse at den ofte finder meget mere :) http://www.google.dk/search?hl=da&q=www.ren-velvaereshop.dk&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=
Synes dog at Martins oplevelse ligger tæt op af min, og samtidig er det selvfølgelig værd at analysere hvilke keywords der konvertere. Det kan hvis ikke være nogen hemmelighed at det for mig er "ønskeseddel" mens "gaveideer" giver en fantastisk masse besøgende, der bruger lang tid på at kigge vores gaveideer igennem, men aldrig opretter en bruger.
Husk: Des mere specifik en søgning er, des større er konverteringen ofte.
Ikke for at kører hetz på dig Kim, men prøv at søge på det uden link-funktionen... det er min oplevelse at den ofte finder meget
Tommy: Ingen Hetz opfattet overhoved, dette er jo bare vidensdeling.
For mig er det ikke enten link: eller uden, men både og.
Jeg kombinerer søgningerne og bruger bl.a. værktøjerne på SEOLogs.com til at søge i mange datacentre for at få et overblik, i øvrigt med flere forskellige former for søgninger