Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konverteringsandel / E-Markedsføring

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 255
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil være optimalt! Jeg er også mest tilhænger af de analyser, hvor man spørger kunderne, men hvordan får man fat i sådan noget Software?

Mange hilsner fra Lise

Design for Pets - Hundeartikler og kattetilbehør til designbevidste dyreejere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:44

Du kan fx teste nedenstående, det er super nemt, du kan få lov at teste en trial.

www.zopim.com

Den springer lige i øjnene men det gør jo ikke noget ;)

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 22:51

Genialt! 1000 tak! Big Smile

Det må jeg prøve en dag!

Mange hilsner fra Lise

Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:54

Hej Lise

Kan desværre ikke hjælpe dig som sådan med at få øget din "konverteringsandel" men vi sælger et produkt som ville være ideelt til dine kunder.

Kig forbi vores hjemmeside og se om ikke det skulle fange din interesse.

www.biospray.dk

Mvh

Kasper

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:05

Lise Andersen:

Ja, det vil være optimalt! Jeg er også mest tilhænger af de analyser, hvor man spørger kunderne, men hvordan får man fat i sådan noget Software?

Hej Lise - Ked af at høre det stadigt er et problem med konverteringen på din shop - Har du fået mere trafik ind? 

mht spørge kunderne - så kig evt på 

http://www.userreport.com/

-Karsten

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:06

Lise Andersen:

Hvilken Konverteringsekspert vil du anbefale? 

Jeg er min egen ekspert og gør hvad jeg tror er bedst, så jeg har aldrig brugt en "ekspert", så der må jeg være dig svar skyldig... Men jeg ved at de findes, også her på Amino... Prøv evt. at oprette en separat tråd, hvor du søger en ekspert.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18

Har lige siddet og udregnet min konverteringsprocent for min e-shop.

Gennemsnitslig konverteringsprocent er fra d. 01.02.2010 til 01.06.2010 = 5,56 %

Stille og roligt.

I perioder er den oppe på over 10% (i vinters), dog har jeg ikke data der rækker så langt tilbage fra den tid, pga. systems-skift.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49

Hej Lise,

Jeg har 2 webshops, hvor konventeringsprocenten ligger på henholdsvis 3 - 5% og på 1 - 1,5%. Det har selvfølgelig en stor betydning, hvilken branche man er i og når det er sagt, tror jeg måske du skulle prøve at lægge fokuset på et andet sted for en tid. 

Som hundeejer syntes jeg faktisk at du har for få varer eller måske bare lidt for 'almindelige' varer. Design for Pets skulle måske være lidt mere 'design' varer - et nyt mærke eller noget andet der gør din shop mere attraktiv end dine konkurrenters . . for det er sikkert et fyldt marked med mange spiller, men det er der indenfor mange brancher, så det burde ikke holde dig tilbage. Så spørg dine kunder eller deltag i en hunde/katte messe, lav en spørgerunde eller noget helt andet. Det giver lige et frisk pust og man ser sin shop med nye øjne. 

Som webshopejer kan jeg kun anbefalde dig at prøve f.eks. Shopcamp eller lign. hvor man mødes med andre webshopejere og meget dygtige kompetente 'eksperter' indenfor seo, adwords, analyties m.m. Der får man sin shop gået godt igennem og får en masse god feedback - og en lang 'to do liste' Stick out tongue

Ellers er der rigtig mange gode råd i denne tråd og de er alle relevante - så der er en masse at få i gang med. Lav en liste og start evt. med de små ting og husk at din webshop er altid i beta (citat: Morten Vadskær)

. .  der er altid masser af plads til forbedringer Big Smile

Held & lykke med det!

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 08:02

Hej Karsten,

Tak for din mail Smile

Jeg er ved at iværksætte Userreport.com, men så vidt jeg kan se, får man kun nogle demografiske oplysninger om brugerne, ikke noget om hvad deres ærinde er og hvorfor de forlader shoppen.

Mange hilsner fra Lise

Fra Rungsted Kyst
Tilmeldt 28. Sep 07
Fra  Design for Pets ApS Skrevet kl. 08:13

Hej Kristina,

Du har ret! Der er altid plads til forbedringer. Jeg tager selvfølgelig imod alle forslag med kyshånd.

Og det er selvfølgelig også meget rart at få feedback fra en hundeejer. Det var helt klart også tanken, at det skulle være en shop, der skiller sig ud og med fokus på design. Men så kom krisen og så blev jeg desværre nødt til at tilpasse sortimentet med nogle billigere og lidt mere ordinære ting.

Jeg lå inde med en del varer fra bl.a. USA, som jeg var nødt til at sælge ud til langt under kostpris. Desuden henvender jeg mig jo primært til et meget lille marked (Danmark), så jeg har været nødt til at tilpasse lidt til de produkter, der efterspørges her. Det er desværre de færreste danskere, der vil give mere end 1.000 kr. for en hundeseng.

I øvrigt har jeg over 1.200 varenumre på lager. Det synes jeg nu ikke er så lidt. Men det kan da godt være, at der er enkelte konkurrenter, der har flere. Men her er man igen nødt il at tænke på markedets størrelse.

Mange hilsner fra Lise

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)