Hej Webshopejere! Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvad jeres konverteringsandel er og fra hvilke kanaler I får flest konverteringer? Jeg ved godt, at man ikke kan sammenligne på tværs af brancher, men jeg er ret frustreret over, at det på trods af diverse designmæssige tiltag osv. stadig ikke er lykkedes mig at øge konverteringen på min side. Så jeg går og spekulerer lidt på, om det er sortimentet, der er noget galt med, eller om det simpelthen bare er fordi jeg lægger og konkurrerer med alt for mange på et alt for lille marked! Har snart haft webshoppen i tre år og kan stadig ikke leve af det. Er efterhånden begyndt at miste lysten, fordi jeg slet ikke kan se noget fremskridt. Det kniber jo også lidt med tiden, fordi jeg er nødt til at have andet arbejde ved siden af. På den anden side set, så er jeg jo heller ikke villig til at give op, fordi jeg allerede har brugt så meget tid og så mange penge på den. Og jeg synes jo også det er sjovt, når man får positive tilbagemeldinger fra kunderne. Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg føler det er som om, at krisen har ramt endnu hårdere i år end sidste år. Men jeg synes ikke rigtig, at der er nogen der taler om det mere. Jeg håber meget, at der er nogen der har lyst til at dele deres erfaringer, såvel positive som negative
|
Er der slet ikke nogen, der har lyst til at dele deres erfaringer???