Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hundefoder!!

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Er der nogen herinde der sælger noget godt hundefoder til den rigtige pris?

Har kigget en del efter Purina Pro Plan, men det koster 539 ,- for 15 kg til en hvalp..

Syntes umidelbart det er lidt dyrt men er det prisen??

Fortsat god dag Smile

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Tilmeldt 3. Jun 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:01

Ja det er prisen, men nu er purino pro plan også det bedste i verden.

Du vil kunne se det på din hunds tænder, pels og muskel opbygning at det er god mad. Er du ligeglad med disse ting og din hund, så kan du købe no name mad til 8 kroner kiloet.

Tag dig nu af din hund og betalt det ekstra, ellers skulle du nok ikke have haft en hund til at starte med.

Hjælper gerne med seo hvor jeg kan.

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 13:11

PetfoodNord.dk er begyndte at forhandle deres eget nye mærke.. Dansk produceret..

Prisen er rimelig synes jeg og super foder..

Foderet hedder Rex Royal

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 13:16

Der er ingen tvivl om det skal være Pro Plan han skal have.. Det er klart det bedste i test, det var kun om der var nogen herinde der solgte det billigere..

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 13:17
Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 13:18

En stor hund spiser 15 kilo på en måned, og hvis du ikke har lysten eller økonomien til at bruge maksimalt 500,- om måneden på mad så skal du ikke have en hund.

Ja der findes mad der kan købes billigere, men vil du virkelig forringe din hunds liv for at spare 100-200 ,-  om måneden.

Det holder ikke.

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 13:18

JTP:

Der er ingen tvivl om det skal være Pro Plan han skal have.. Det er klart det bedste i test, det var kun om der var nogen herinde der solgte det billigere..

Det er jeg glad for at høre Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Skrevet kl. 13:29

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:31

seo noob:

En stor hund spiser 15 kilo på en måned, og hvis du ikke har lysten eller økonomien til at bruge maksimalt 500,- om måneden på mad så skal du ikke have en hund.

Ja der findes mad der kan købes billigere, men vil du virkelig forringe din hunds liv for at spare 100-200 ,-  om måneden.

Det holder ikke.

Det kunne jo være at man var kommet i pengekrise, jeg tænker der må være mange hundejere efter finanskrisen der ikke har så mange penge mellem hænderne som før. De sparer på sig selv, sit eget mad og også hundens mad. Det er vel meget naturligt?

Hunden er jo sikkert købt før krisen, hvad vil du anbefale at folk gør i denne situation - afliver hunden?

Synes måske bare lige du skal ha ro på mht folk der ikke har lyst eller råd til at købe det allerdyreste hundemad. (og nej jeg har ikke selv hund)

Tilmeldt 3. Jun 10
Skrevet kl. 14:08

Lars Meyer:

seo noob:

Det holder ikke.

Det kunne jo være at man var kommet i pengekrise, jeg tænker der må være mange hundejere efter finanskrisen der ikke har så mange penge mellem hænderne som før. De sparer på sig selv, sit eget mad og også hundens mad. Det er vel meget naturligt?

Hunden er jo sikkert købt før krisen, hvad vil du anbefale at folk gør i denne situation - afliver hunden?

Synes måske bare lige du skal ha ro på mht folk der ikke har lyst eller råd til at købe det allerdyreste hundemad. (og nej jeg har ikke selv hund)

Man skal tage ansvar for sine dyr, og jeg har selv siddet i situationer hvor jeg har undladt at spise så min hund kunne.

At have en hund er som at have et barn, og jeg er sikker på du heller ikke begynder at sende dine børn i skole med hundemad fordi det er billigere end deres normale madpakker.

Hvis du virkelig ikke har råd eller mulighed for at finde et par hundrede kroner om måneden til mad så må du give din hund væk til nogen der kan. Præcis på samme måde som du må opgive dine børn hvis du ikke kan give dem mad.

Hvis du ikke har lyst til at bruge de penge på mad til din hund, så skal du ikke have hund.

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)