Har lavet en lille vurdering.. Det blev til 10.510.000 Kr.. Godt klaret Martin Thorborg ;) Vh. |
Hvordan er du kommet frem til det tal?
Har lavet en lille vurdering.. Det blev til 10.510.000 Kr.. Godt klaret Martin Thorborg ;) Vh. |
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
Hej Emrah, hvordan fandt du frem til det? :-) |
Her http://bizinformation.org/dk/www.amino.dk Men jeg ved selvfølgelig ikke om det passer.. Men synes bare det var sjovt at se :) Min side er 53.000 Kr værd :') |
Problemer med din iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.
Amino ^ 3 x PI (3x-9^2 - gulerodsskræld) = x + 3S - Aminotastic Facit kan du selv regne ud ;D |
Du kan overhovedet ikke regne med de tal. Alle mine sider er til salg for de priser der kommer frem |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Jeg har for nyligt købt domænet www.charter-priser.dk til et kommende projekt og den er allerede over 10.000 kr. værd |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hvis bare at den side kunne veksle hjemmeside til penge. Min hjemmeside med iPhone 4 er 235.641,6 kr. værd :)
|
Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.
Så er din side ifølge dette site 17000 kroner mere værd end Arto... |
:):) Har også et par domæner der er 15-20.000 kr værd selvom der ikke er noget på dem :) Vh, Emrah |