Skallede 10K her. Under 1000 mere end den interne side vi kører vores projektstyringsværktøj på :-) |
Haha helt sikkert den pris jeg vil referere til næste gang der er en der spørger om han kan købe mit domæne xD
Skallede 10K her. Under 1000 mere end den interne side vi kører vores projektstyringsværktøj på :-) |
Folkeafstemning om Patentdomstolen
Haha helt sikkert den pris jeg vil referere til næste gang der er en der spørger om han kan købe mit domæne xD |
Hej Hvis nogen er interesseret, så kan min side købes for ca. kr. 74.000 Hilsen Tonny |
Jeg har også indtil flere domæner til salg lige omkring de 100.000 kr. Der skulle angiveligt også være flere hundrede besøgende på nogen af dem (selvom de er absolut tomme og ikke indekseret i google..) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
min test blog om digital markedsføring er tilsyneladende kr 64.695,93 værd. Hvem vil købe den (domæne: vigmeyer.dk) til denne pris - skynd jer at slå til ? |
Hvis du kommer en smule tættere på, så skal jeg nok SLÅ TIL |
Sjovt nok er min personlige SEO blog "kun" 12.719,23 kr værd, hvorimod hjemmesiden for Blücher Media er 659.617,52 kr værd. Jeg er også klar på en hurtig handel hvis nogle har interesse i mit firmas hjemmeside |
Og tro mig, vi solgte ikke Amino om der så var nogen der bød os 20 millioner :-) |
20 millioner kroner eller? ;) |
Kristian Ole Rørbye
Haha, den mener longboard-shoppen er 287.000 værd :) |