Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af konsulent timer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har fornyligt startet en lille virksomhed hvor vi sælger os selv som konsulenter / freelancer, indenfor Erhvervsøkonomi & Regnskab, samt IT og Elektronik udvikling.

Vi har lave et website - www.blandford.dk - og har fået vores første kunde.

Vi har ikke så meget erfaring med salg, er der nogle gode forslag til hvordan vi effektivt få nogle nye kunder ?

 

Med venlig hilsen

Søren Blandford Houlberg

Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Mit forslag ville være at lave en segmentering af hvilke kunder i ønsker, at arbejde med også gribe knoglen og ringe dem op. Men henblik på sælge jer selv ind, evt. i form af et møde, hvor i kommer ud og præsentere hvem i er og hvad i kan.

Håber det kan bruges.

Mvh. Marck

Fra 90292 Los Angeles
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Marck Andersen:

segmentering af hvilke kunder i ønsker, at arbejde med også gribe knoglen og ringe dem op. Men henblik på sælge jer selv ind, evt. i form af et møde, hvor i kommer ud og præsentere hvem i er og hvad i kan.

 

What he said !

Men ville nok fjerne de der adwordz fra hjemmesiden ..... :-)

 

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

- og så lige noget, der intet har med spørgsmålet at gøre! Det støder mit øje, at du skriver referancer, når det nu hedder referencer. Jeg har ikke foretaget korrekturlæsning, men fejlen sprang op i hovedet på mig! Big Smile 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det er rigtigt. jeg retter det med det sammen.

 

SBH

Fra 90292 Los Angeles
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej SBH,

Vil lige elaborere lidt på mit svar:

Hvis nu jeg var indehaver af en virksomhed i din  målgruppe - og der var blevet aftalt et salgsmøde ...

Så ville jeg, enten allerede under den indledende samtale, og hvis ikke lige jeg var på nettet, så senest efter røret var blevet lagt på - klikke ind på din hjemmeside, www.blandford.dk.

Og her ville jeg se følgende:

 

 

(selvfølgelig uden det der Hyperonic-stamp, som jeg brugte til at lave screen-dumpet med .. ;-)

Prøv at spørge dig selv, ærligt, om dine kunder vil få MERE eller MINDRE tillid til dine kompetencer, når de ser at  50% af pladsen på siden er fyldt ud med annoncer ?

Vil de få mere eller mindre lyst til at høre hvordan du kan løse fx deres regnskabs-udfordringer ?

Personligt ville jeg tænke "scaaaaaam" - og skynde mig at aflyse mødet. Cool

Men det er muligvis bare mig - hvad mener I andre ?

 

 

 

 

 

 

 

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke være mere enig. Reklamer på en firma-hjemmeside er et no-go. De penge man evt. kan tjene på reklamerne opvejer på ingen måde den mistede indtægt ved at man sender potentielle kunder væk fra siden. Dette kommer selvfølgelig oven i troværdighedsproblemet....

Så vidt jeg husker nævner Martin Thorborg emnet i sin E-pusher. Om ikke andet pointeres det jævnligt fra Aminos medlemmer i feedback på hjemmesider - altid med samme konklusion: Ingen reklamer...

Ha' en rigtig god dag - og få så fjernet de reklamer i en fart Big Smile

SmileCarsten

 

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Århus
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville sætte mig ind i de forskellige målgrupper, samt se hvad de præcist søger efter. Derefter kan du lave indholdssider på din hjemmeside til dette, så har du nemmere ved at udnytte målrettet trafik (og komme frem i søgemaskinerne).

Et eksempel kunne være at oprette /lej-oekonomichef, hvor du fokuserer på præcist dette emne og så har synlig kontakt nederst.

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Potentielle kunder hopper fra.

Det at have annoncer på sin hjemmeside er meget støj givende for en besøgende, hvilket betyder at kunden mister tilliden til dig og din virksomhed.

Så det er et godt forslag at tag annoncerne væk.

Nu er der mange måde at komme i kontakt med sine kunder. Der er den opsøgende så du møder dine kunder. Så kan du sende breve/reklamer ud til dem og så har du online-markedsføring.

Tag telefononen og ring lidt rundt til potentielle kunder med henblik på at lære dem bedre at kende.

Held og lykke.

Mvh Glenn

Tilmeldt 24. Feb 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de andre. Der er også flere stave/grammatikfejl på siden - igen, ikke noget der øger tilliden til dit produkt. En økonomichef burde kunne stave fejlfrit på sin egen hjemmeside.

 

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)