Tak, det er vist bare Thorborg der skal have 2 forskellige farver strømper på |
Jeg får kun herrebesøg
Tak, det er vist bare Thorborg der skal have 2 forskellige farver strømper på |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Ja ja, nu er det rettet :-) |
Vi skal bare have ham lært at højre hånd er den hvor tommelfingeren peger til venstre |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
.. og som jeg har haft på fornemmelsen i mange år, er det kun mig selv, der synes jeg er the shit. Lorte funktion ! |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Uhh, der arbejdes hurtigt lige nu, nu er mine egne besøg f.eks. forsvundet fra min profil Keep up the good work |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Så er jeres egne besøg væk og vi har flyttet skidtet lidt højere op. |
Haha ... Jeg troede, at denne funktion var forbeholdt Arto Ej, spøg til side. Fedt tiltag. Jeg tror, at det vil blive brugt flittigt fremover, og så er det jo en smart måde at få flere sidevisninger, hvilket garanteret var målet :) |
Jeg har lige opfundet et MLM koncept, hvor vi bruger 60% af alle indtægter til at leje besøgende... Så smid endelig en PB, hvis I ønsker flere besøg, det er MEGA billigt og goooooood business ;D |
Jeg har hørt at Michael Richard Warren Olsen, vil besøge din profil med 100 forskellige personligheder. Måske han allerede HAR gjort det. Nå, nok pjat herfra
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.