Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannerreklamer

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

TobiasB:

Nicolaj Thomasen:

Jeg benytter af gode grunde ikke længere Adfair og Euroads, men de har før haft visningskampagner.

Må jeg høre hvorfor du ikke benytter Euroads? Dem bruger jeg nemlig selv, så vil da gerne lige advares hvis der har været nogle problemer!

Har sendt PB

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:24

Steffen Rasmussen:

Deres support er god, men ønsker du at bruge reklamer som sigter efter engelske besøgende, er der ikke andet end Lead sale kampanjer.

Hvis du leder efter et netværk til engelske besøgende, så skal du kigge lidt på affiliatewindow, CJ, TD og Clixgalore m.f.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:26

50.000 besøgende / dag er virkelig mange for en dansk side.. Det vil rykke dit website op i klasse med: qxl.dk, borsen.dk og seoghoer.dk . Med de besøgstal kunne du brødføde en afrikansk landsby og selv leve rigtig godt, uanset hvad dit segment er. Det er mere end rigeligt til at blive taget seriøst.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:26

Det gør jeg ikke længere.

Men hvordan ville jeg beregne en fair pris i forhold til det antal besøgende jeg muligvis har, "say" at jeg fik en forbindelse.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:29

Det lyder rigtig godt. Jeg er måske også optimistisk, men jeg vil da tro at det ikke er helt urealistisk med 10.000+ om dagen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:35

Steffen Rasmussen:

Det gør jeg ikke længere.

Men hvordan ville jeg beregne en fair pris i forhold til det antal besøgende jeg muligvis har, "say" at jeg fik en forbindelse.

Du kan se hvad EB, Boliga osv. har af startpriser på auktionerne her: www.addealing.com

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:42

Ahh okay... Det tegner sig til at være omkring 70kr pr 1000 visning, og 700 pr 10.000 visning. Detter dog ikke unikke, og har erfaring med at der kommer 5-20 visninger per unikke besøgende så 5-10.000kr/md med 10.000 unikke besøgende/dag er måske ikke helt urealistisk.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:47

Mener du ikke 50 -100K kr om måneden?  Men anyway så er det ikke sikkert det er den løsning som giver flest kroner til dig, i dag har jeg haft en CPM på 400 på Adsense eksempelvis.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 23:56

Nicolaj Thomasen:

TobiasB:

Nicolaj Thomasen:

Jeg benytter af gode grunde ikke længere Adfair og Euroads, men de har før haft visningskampagner.

Må jeg høre hvorfor du ikke benytter Euroads? Dem bruger jeg nemlig selv, så vil da gerne lige advares hvis der har været nogle problemer!

Har sendt PB

Er der mulighed for at du kan informere mig om hvorfor du af gode grunde ikke bruger EuroAds :)?

:o) 

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:04

William Frost:

Nicolaj Thomasen:

TobiasB:

Nicolaj Thomasen:

Har sendt PB

Er der mulighed for at du kan informere mig om hvorfor du af gode grunde ikke bruger EuroAds :)?

Ja via PB

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)