Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bannerreklamer

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 249
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kom til at tænke på, hvordan kommer man i kontakt med en som gerne vil have deres reklame på din side? Jeg kender godt alle de der CPC firmaer som google. Men har hørt at der af og til er nogen som betaler godt for at have deres reklamer på en side. Af og til rigtig godt, hvis du har mange besøgende.

Det jeg taler om er faste aftale priser 700kr/md, eller 7000kr/år, det her er bare et exempel. 

Og hvordan kan man logisk omregne en ca. pris i forhold til besøgende pr. dag/md?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:10

De fleste større virksomheder benytter et mediebureau til at styre deres AdWords, affiliatemarketing og køb af placeringer på enkelte hjemmesider.

Prisen afhænger af branche, indhold, placering og kvalitet, men du skal virkelig have en stor side for at der er ret mange der gider bruge tid på at køre en kampagne på et enkelt site.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:11

Eller en sted hvor jeg kan finde reklamefirmaer som betaler pr unikke visning frem for pr. klik ville også være rart. 

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:14

Jeg benytter af gode grunde ikke længere Adfair og Euroads, men de har før haft visningskampagner.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:16

Det er bare besynderligt for har hørt at der var en som gik efter sider med google PR 7+, men det kan være der er en sammenhæng der.

Jeg regner med et besøgstal på mellem 10.000-50.000 dagligt når min side er kommet igang, er det nok til at nogen ville tage mig i betragtning?

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:17

Jeg bruger heller ikke euroads mere, af gode grunde. Men har aldrig brugt adfair.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 23:18

Nicolaj Thomasen:

Jeg benytter af gode grunde ikke længere Adfair og Euroads, men de har før haft visningskampagner.

Må jeg høre hvorfor du ikke benytter Euroads? Dem bruger jeg nemlig selv, så vil da gerne lige advares hvis der har været nogle problemer!

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:18

Steffen Rasmussen:

Det er bare besynderligt for har hørt at der var en som gik efter sider med google PR 7+, men det kan være der er en sammenhæng der.

Jeg regner med et besøgstal på mellem 10.000-50.000 dagligt når min side er kommet igang, er det nok til at nogen ville tage mig i betragtning?

Hvis det er en international side, så er det svært at ramme den rigtige målgruppe. Hvis det er danske besøgende, så ville det nok være interessant, men igen, så kommer det meget an på indholdet.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:19

Deres support er god, men ønsker du at bruge reklamer som sigter efter engelske besøgende, er der ikke andet end Lead sale kampanjer.

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 23:21

Det er en guide side til et MMO på dansk. Så der kommer til at være en masse børn/unge mennesker og sikkert også en del ældre. 

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)