Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En genial genvej til nye kunder

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Jeg er enig i at "hyggeklubber" / netværk ikke bør/skal være 100% business. Det er vigitgt at at man kan mødes uden at alt drejer sig om forretning. Så en kombination tror jeg er den bedste form at netværke på.
Jeg bor ikke i Nordsjælland/Birkerød, men i Kbh., så måske du ved hvordan jeg kommer videre derfra - evt. er der en hjemmeside hvor man kan læse lidt mere om RT? Jeg smider dig gerne en mail.

Hilsner
Henrik Holm
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 16:00

Dato: 10/19/2005 3:51:27 PM Forfatter: Henrik Holm
Hej Michael,
Jeg er enig i at ''hyggeklubber'' / netværk ikke bør/skal være 100% business. Det er vigitgt at at man kan mødes uden at alt drejer sig om forretning. Så en kombination tror jeg er den bedste form at netværke på. Jeg bor ikke i Nordsjælland/Birkerød, men i Kbh., så måske du ved hvordan jeg kommer videre derfra - evt. er der en hjemmeside hvor man kan læse lidt mere om RT? Jeg smider dig gerne en mail.

Hilsner
Henrik Holm
Hej Henrik,
din bopæl er som sådan underordnet. Selv bor jeg Nord for Roskilde og arbejder centralt i KBH, så den del bør ikke være noget problem.

RT Danmark har en hjemmeside der hedder www.rtd.dk Der står forskellige ting som måske kan gøre dig lidt klogere, men generelt vil jeg sige at klubberne er meget forskellige. Den enkelte klub fastsætter selv sine retningslinier, men følger naturligvis de traditioner der nu engang er for en RT klub.

Arghh.... nu kiggede jeg lige i din profil Round Table har en aldersgrænse der hedder 40 år. Derefter bliver man smidt ud. Jeg kan se at du er på grænsen, så selvom det måtte være noget for dig, så ville det ikke kunne lade sig gøre.
Du er naturligvis altid velkomme til at skrive hvis du alligevel måtte være nysgerrig.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 16. Sep 05
Skrevet kl. 16:12

Godt så, her bliver man dømt ude pga. af sin alder ... hmmm... så er det måske et "senior-netværk" man skal med i! Underlig tanke bare fordi man har rundet de 40.
Nå, men heldigvis har man sin gode erfaring og gå-på-mod med sig
Er der nogen der har erfaring/kontakt til senior-netværk?

Hilsner
Henrik
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:14
Ja det er lidt mærkeligt.
Prøv evt. Rotary.

Dbh Martin
Tilmeldt 16. Sep 05
Skrevet kl. 16:22
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 16:55
selv om JCI er udvikling af fremtidens ledere, så er der naturligvis også et senior netværk, for dem over 40. Du er meget velkommen er jeg sikker på.

www.jci.dk

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 16. Sep 05
Skrevet kl. 17:11

Jeg har lige tjekket jci.dk ud, mht. "seniorer", så er der vist ikke meget at hente der - hvis man altså er over de 40!

JCI skriver på deres site:
"JCI er kendt og anerkendt som lederudviklingsorganisation for dynamiske mennesker mellem 18 og 40 år. "

Gad vidst om det betyder at JCI antager at dem over de 40 ikke er "dynamiske mennesker"...

Hilsner Henrik Holm

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 17:14

Nu kan jeg kun udtale mig udfra RT, men her mener jeg at begrundelsen med de "40" skyldes at der skal være "plads" til de yngre og knap så erfarne. På en måde kan du kalde det at dem over 40 er "overkvalificerede".... det lyder måske underligt, men ikke mindst så tror jeg at det hænger sådan sammen.

Jeg har nu i øvrigt også hørt meget godt om Rotary og her er så vidt jeg ved ikke nogen aldersgrænse?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:17
Jamen Henrik dog. Du melder jo dig selv ude uden at forsøge, og så læser du jo teksten ligesom du vil. Selektiv misforståelse. Grunden til at man primært henvender sig til unge på hjemmesiden, er fordi at det er dem der har stemmeret osv. til div. møder.
Jeg ved heller ikke hvad politikken er i afdelingen omkring din bopæl, men det er et forsøg værd.....

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 16. Sep 05
Skrevet kl. 17:32

Jamen jamen, du kender jo godt det der med at man har regler og vedtægter netop for at markere hvor grænserne går.
Men nu er jeg jo ikke typen der lader mig gå på af lidt modgang, og slet ikke pga. min alder - det er jo altså kun et tal på ens dåbsatest ik''! Men jeg prøver da lige at ser om de er lidt friske i mit nærområde.

Hilsner Henrik

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)