|
En genial genvej til nye kunder
Det virker lidt dyrt, men hvis det virker er det jo fint. Alternativt kan jeg anbefale Round Table, det er verdensomspændende og virkelig i orden! Dbh Martin |
Nu hvor Martin foreslår Round table, så kan jeg ikke lade være med at foreslå JCI. Verdens største organisation for unge erhvervsfolk. Her udvikles fremtidens ledere. Jeg selv er medlem i Ribe, hvor Martin gæster vores kongres til foråret, og hvor han derefter, ikke kan lade være med at melde sig ind www.jci.dk www.jci-ribe.dk |
søger ligesindede i Sønderjylland
Kære Martin, Det med at det er dyrt skal lige ha'' en kommentar.
På et år er der ca. 25 møder (6.000 /25= 240,- pr. møde). Der sidder ialt 40 forskellige virksomheder i en gruppe. Altså har du 39 potentielle kunder alene i gruppen.
Hvis vi antager at hvert gruppemedlem kender 10 gode forbindelser de kan anbefale er det 10 x 39 = 390 potentielle kunder.
Altså 6000/390= 15,38 kr. pr. kontakt. Det kan ikke lade sig gøre ved traditionelle salgsmetoder. Du ved, sælgerløn, firmabil, bonusordninger etc.etc.
En Ferrari er dyr, altså hvis man er flad :-) |
Jo da, men du skal lige lægger 75 kr. til pr. møde og så den tid du bruger. Men hvis det virker, er det som sagt fint. Dbh Martin |
|
Enig, det virker lidt dyrt!
Martin, jeg har ofte tænkt på om Round Table giver noget! Jeg er klar over at netværk jo ofte er op til een selv, men hvad er dine erfaringer med Round Table? Og er der ikke noget med at man skal anbefales for at komme med i netværket?
Hilsner
Henrik Holm |
Hyggeklub, var også min opfattelse inden jeg meldte mig ind i JCI. Jeg gav det dog en chance, og det fede er at man selv kan tilpasse sit medlemsskab, til sine behov. Jeg har f.eks. fået flere samarbejdepartnere den vej igennem, og ikke mindt kunder og synlighed. Derudover kommer personlig udvikling, fede foredrag og naturligvis den hygge man lyster |
søger ligesindede i Sønderjylland
Martin, jeg laver gerne regnestykket igen hvor jeg lægger 25 x 75,- oveni. Men det er jo småpenge. Én lille ordre og hele medlemsskabet er betalt. Om det virker. Det kan jeg stå inde for. Der er, siden 1. maj, 4 grupper igang med ialt 84 medlemsvirksomheder. Selv repræsenterer jeg Gross Design & Kommunikation og har gennem netværket fået 4 nye kunder. |
|
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum