Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En genial genvej til nye kunder

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:19
Er der nogen der har erfaringer med det?
Det virker lidt dyrt, men hvis det virker er det jo fint.

Alternativt kan jeg anbefale Round Table, det er verdensomspændende og virkelig i orden!

Dbh Martin
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:27
Jamen jo. Spændende.

Nu hvor Martin foreslår Round table, så kan jeg ikke lade være med at foreslå JCI. Verdens største organisation for unge erhvervsfolk. Her udvikles fremtidens ledere.

Jeg selv er medlem i Ribe, hvor Martin gæster vores kongres til foråret, og hvor han derefter, ikke kan lade være med at melde sig ind

www.jci.dk

www.jci-ribe.dk

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:27

Kære Martin,

Det med at det er dyrt skal lige ha'' en kommentar.

På et år er der ca. 25 møder (6.000 /25= 240,- pr. møde). Der sidder ialt 40 forskellige virksomheder i en gruppe. Altså har du 39 potentielle kunder alene i gruppen.

Hvis vi antager at hvert gruppemedlem kender 10 gode forbindelser de kan anbefale er det 10 x 39 = 390 potentielle kunder.

Altså 6000/390= 15,38 kr. pr. kontakt. Det kan ikke lade sig gøre ved traditionelle salgsmetoder. Du ved, sælgerløn, firmabil, bonusordninger etc.etc.

En Ferrari er dyr, altså hvis man er flad :-)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:29
Dato: 10/19/2005 11:26:56 AM Forfatter: Gross Reklamebureau

Kære Martin,

Det med at det er dyrt skal lige ha'' en kommentar.
På et år er der ca. 25 møder (6.000 /25= 240,- pr. møde). Der sidder ialt 40 forskellige virksomheder i en gruppe. Altså har du 39 potentielle kunder alene i gruppen.
Hvis vi antager at hvert gruppemedlem kender 10 gode forbindelser de kan anbefale er det 10 x 39 = 390 potentielle kunder.
Altså 6000/390= 15,38 kr. pr. kontakt. Det kan ikke lade sig gøre ved traditionelle salgsmetoder. Du ved, sælgerløn, firmabil, bonusordninger etc.etc.
En Ferrari er dyr, altså hvis man er flad :-)

Jo da, men du skal lige lægger 75 kr. til pr. møde og så den tid du bruger.
Men hvis det virker, er det som sagt fint.

Dbh Martin
Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:29
JCI, Rotary, Round Table, Odd Fellow osv. osv. er hyggeklubber, med al respekt for det. Men Pronetwork koncentrerer sig udelukkende om udveksling af referencer, visitkort, samhandel, højere bundlinie - altså nye kunder og et mersalg.
Tilmeldt 16. Sep 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:29
Enig, det virker lidt dyrt!
Martin, jeg har ofte tænkt på om Round Table giver noget! Jeg er klar over at netværk jo ofte er op til een selv, men hvad er dine erfaringer med Round Table? Og er der ikke noget med at man skal anbefales for at komme med i netværket?

Hilsner
Henrik Holm
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:33
Hej Gross

Hyggeklub, var også min opfattelse inden jeg meldte mig ind i JCI. Jeg gav det dog en chance, og det fede er at man selv kan tilpasse sit medlemsskab, til sine behov.

Jeg har f.eks. fået flere samarbejdepartnere den vej igennem, og ikke mindt kunder og synlighed. Derudover kommer personlig udvikling, fede foredrag og naturligvis den hygge man lyster

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 18. Oct 05
Skrevet kl. 11:36

Martin, jeg laver gerne regnestykket igen hvor jeg lægger 25 x 75,- oveni. Men det er jo småpenge. Én lille ordre og hele medlemsskabet er betalt.

Om det virker. Det kan jeg stå inde for. Der er, siden 1. maj, 4 grupper igang med ialt 84 medlemsvirksomheder. Selv repræsenterer jeg Gross Design & Kommunikation og har gennem netværket fået 4 nye kunder.
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 15:07
Dato: 10/19/2005 11:29:29 AM Forfatter: Henrik Holm
Enig, det virker lidt dyrt!
Martin, jeg har ofte tænkt på om Round Table giver noget! Jeg er klar over at netværk jo ofte er op til een selv, men hvad er dine erfaringer med Round Table? Og er der ikke noget med at man skal anbefales for at komme med i netværket?
Hilsner
Henrik Holm

Nu ved jeg godt at du spørger Martin, men vil lige tillade mig at kommentere. Jeg er selv med i RT71 Birkerød og er glad for at jeg besluttede mig for at deltage. Jeg vil give Peter ret i at disse klubber KAN være "hyggeklubber". De er ikke ment som 100% forretningsorienterede og er det derfor heller ikke. HELDIGVIS.

Men det er absolut ikke ensbetydende med at man ikke kan opnå en masse god forretning derigennem. Ikke nok med at man lærer en masse erhvervsfolk at kende, så får man også personlige venskaber. Disse venskaber kan meget hurtigt blive til RIGTIG gode forretningsmuligheder, men det kræver naturligvis at man er aktiv og gør en indsats. Pasivitet fører ikke til noget i RT.

Omkring det at man skal anbefales, så har du ret. Man vil i klubberne gerne sikre sig at det ikke er netop de omtalte passive mennesker man lukker ind. Men hvis du bor i nærheden af Birkerød (vi færdes dog mest i KBH), så er du meget velkomme til at smide mig en mail på wubi(a)wubi.dk. Så kan vi tage den derfra

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)