hov glenmte lige en lille nørdeting: Du har sikkert ikke 200 hits men 200 visits Hits har du sikkert mange mange flere af. Et hit er en download ef en fil fx et billede på en side, siden selv, en flashfil eller andre selvstændige objekter. Hits er ikke rigtig så hamrende vigtigt - men det er visits. Endnu vigtigere din konverteringsrate for disse visits (eller bedre hvis du har indsigt i dine unikke visits). Du kan bruge Google Analytics til at optimere dit konverteringsflow. Det er gratis og du kan søge om at få det på din Adwords konto (der er nok stadig lidt kø på det). |
Herreure.dk
Tallende ligger LANGT fra hinanden og jeg betvivler i høj grad Scannets statistik. <u>Eksempel på en måned hos mig:</u> "Total besøgende" / Scannet : 3.533 Samme periode Google Analytics: 1.938 I Analytics får jeg også at vide hvor mange besøg (og ikke sidevisninger) der har været. Det er nedslående lavt i perioder, men det er i det mindste realistisk?! Der er sikkert dårlige ting at sige og fejl ved begge, men jeg har valgt at stole på Analytics i mit tilfælde |