Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Herreure.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Henrik.

Nu vil mange af jer nok halshugge mig for det jeg siger nu og nogen vil måske sige ideen er god nok.

Jeg er af den opfattelse at et ur er noget der beskriver en person og derfor bør man også give lidt ekstra for et ur.

Du vil gerne have flere folk til at købe dine varer.

Dette kan du jo bl.a. gøre ved at smide den på en hånd

Jeg nyder at se et ur på en hånd så har du noget at gå ud fra hvordan ser det ud på en hånd som man måske kan sammenligne med sin egen. På den måde er en kunde meget hurtigere til at bestemme sig og trækker sig derfor ikke.

En anden ting du jo kan bruge er konkurrencer som ofte har god effekt.

Jeg ved af erfaring at vi hos Improved.dk har hævet omsætningen 20-30% hver gang vi har afholdt en større konkurrence. Lige for tiden køre vi med at folk kan tilmelde sig vores nyhedsbrev og på den måde være med i lodtrækningen om præmier hver advent. Folk tilmelder sig i første omgang for at deltage i konkurrencen men får lige en mail med nogen tilbud osv. og går så ind og bestiller, bare et lille trick vi har benyttet.

Mens vi så køre vores jule konkurrence har vi så kampagne uger således at vi i denne uge f.eks. køre rabat på alle Steelseries produkter.

P.S - Vi bruger også scannet og de ekstra 69 kr. eller hvor meget det nu er for det billige nyhedsbrev har været pengene værd for os allerede og det er selv om der per dags dato kun er 95 tilmeldte siden sidste torsdag og allerede nu kan vi se en stigning i omsætningen. Om det er pga. juleræset eller hvad kan vi så ikke afgøre endnu.

Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 23:53
Endnu engang tak for god respons.

@Lone - God ide med relaterede produkter - det vil jeg prøve. Det orange Nixon ur hedder The Banks, og jeg får det igen i løbet af 1-2 uger...

@Allan - jeg har smidt en PM med Amino-pris...

@Thomas - jeg har rigtigt nok endnu ikke fået udfyldt SEO under alle produkterne - jeg vil følge dit råd og skrive andet end bare "Casio ure".

@Morten - ideen med at tage billeder af urene på armen er god, men det er sindssygt svært at tage billeder af ure pga. genskin... Jeg vil også gerne vise billeder af urene fra andre vinkler, men jeg har valgt at nøjes med producenternes officielle billeder, da det for alvor kommer til at se amatøragtigt ud, hvis man selv tager billeder og lægger på. Har tidligere overvejet at sælge smykker via nettet, og tog billeder i lyskasser og det hele, men det var alt for svært - det kræver prof. hjælp hvis det skal se ordentlig ud...

Mvh

Henrik

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:58
Hej Henrik.

Ok. Men du burde stadig have produktet på din side. Så kan du evt.
skrive, at det er udsolgt - og skrive, hvornår du får det igen. Så kan
du evt. lave en ordning, hvor folk kan signe op til det, eller signe op
til at få en mail, når du får produktet igen el. lign.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 07:58
Med hensyn til det med genskind kan man hvis man har lidt forstand på Photo shop selv fjerne dette.

Det kræver sådan set kun at man giver sig selv 2-4 timer til at lærer programmet og så kan man faktisk selv ordne dette.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Apr 06
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:30
Hej

Jeg tror jeg har fundet dit problem. 200 hits om dagen er næsten ingenting.

På vores side har vi mellem 200.000 og 400.000 om dagen, og det regner vi med skal forøges betragteligt før vi har en fornuftig forretning.

Billige DVD-Film
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 15:57
Jeg ville også brokke mig over, at jeg ikke kunne finde det orange ur du har i toppen - men det er allerede blevet gjort - og hun kunne ovenikøbet se hvilket mærke det var :)

Derudover synes jeg du måske skulle justere dit sortiment til noget der er mere "anderledes", som man ikke lige ser i butikkerne. For mit eget vedkommende går jeg ikke med ur - jeg bruger min telefon til at se hvad klokken er, hvad jeg tror mange gør; så baseret på dét, så tror jeg at du måske skal fokusere mere på at sælge ure der er "smykker" mere end at man kan dykke 1 kilometer og måle pulsslag med det. Det behøver for min skyld slet ikke at være en mærkevare - men udseendet er alfaomega (for mig, altså).

Overordnet set tror jeg du på et tidspunkt lige skal have en grafiker til at skære designet til, fordi det fortjener altså at blive gjort meget bedre med dét domænenavn og potentiale - og du behøver ikke at lede særligt længe efter én ;)

Og så den sidste: måske du også skulle købe domænet herrerure.dk..? - det synes jeg ligger en smule bedre "på tungen" :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 15:59
Hov, bare glem det sidste "råd" - det er mig der er læser som en skeløjet høne.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 18:27
Endnu engang tak for feedback.

Til Lone og David: Det orange Nixon ur kommer på siden i aften - hvis I er interesserede i det finder vi en Amino-pris på det...

David: Det hedder altså Herreure og ikke Herrerure - flertalsformen ligger på ure og ikke på herre...

@tberte: 200-400000 hits om dagen - det er jo helt vildt... Jeg ved ikke, hvad jeg skal ligge på for at få en fornuftig forretning, men hvis dine hits er unikke svarer det jo til, at 5-8 % af danmarks befolkning er på din side, hver dag - der lyder vildt...

Mvh

Henrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:33
Derudover synes jeg du måske skulle justere dit sortiment til noget der er mere ''anderledes'', som man ikke lige ser i butikkerne. For mit eget vedkommende går jeg ikke med ur - jeg bruger min telefon til at se hvad klokken er, hvad jeg tror mange gør; så baseret på dét, så tror jeg at du måske skal fokusere mere på at sælge ure der er ''smykker''

David, hvad synes du så om de Copha ure han (og jeg selv for den sags skyld) har i sortimentet? De er netop tiltænkt at være anderledes smykke- eller trendure. De mest avancerede af dem kan vise datoen, så her er det da ikke dybdemålere og lign. der skæmmer udseendet!

/Jesper

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 23:30
hej
 lige nogle konkrete ting til forbedringer:

- du bruger ikke det  store topområde til nogen form for salg. Dette er et af de bedste områder på din side rent salgsmæssigt. Udnyt det til salg af dine mest indbringende produkter. Ikke som en død flshfilm, men med deeplinks til konkrete produkter eller uddybninger af produkter - derfra videre til køb.

- i shoppen kan du med fordel vise de steps som kunden skal gennemgå. Gerne visualiseret  så brugerne ved hvor langt der er igen i processen. Mange mister lysten overraskende hurtigt især hvis de ikke kan orientere sig om hvor langt der er igen før handlen er "overstået"

- husk USPs på dine produkter. Hvad er det der er fordelene for dine kunder? Hvad adskiller dette ur fra dette ur?

Tag kunde/bruger briller på. Lige nu har du kun et navn og en pris og nogle gode billeder. Men på nettet er det overvejende ord der konverterer og billeder der fanger opmærksomhed (groft sagt). Husk at bruge bullits. Og evt kort brødtekst i de korte produktvisninger, og i de uddybende helt sikkert kort brødtekst. Ikke alle læser alt med skimmer rundet på siderne. Du bestemmer hvad de fanger i hvilke niveauer af deres surf. Nettet er genialt til "trinvis" formidling - man bliver gradvist mere og mere stimuleret og vidende - hvis sitet er bygget korrekt op.

Lige holder du al for megen viden tilbage.

- Flyt dine vitale MWR områder (fx købeknappen) ind hvor de er mest synlige (til venstre for midten og i toppen af dit content område)

- Læg købeknapper ind på alle dine produkter i flere formater (knap, tekstlink og på billede) på http://www.herreure.dk/product.asp?product=82

sæt USP tekster ind på disse sider i bullit format

- giv tryghed i købsprocessen og på siden generelt. Hvor får man support? Er det en sikker forbindelse? Hvem er forretningen /hvem handler jeg med? find frem til alt det gode du kan sige om jer selv og placer det de rigtige steder (tæt ved action elementerne uden at forstyrre). Der er ingen billeder af mennesker på siden overhovedet. En sød support pige med telefon headset på ørene gør underværker i købsprocessen.

- forkort købsprocessen mest muligt. Sær din MWR knap gerne både øverst og nederst på siden.

Gør den mest til det synlige og indbydende at klikke på. 

Nok fra mig :-)

Skal lige sige at jeg har ikke læst alle indlæggene så det kan være der er gentagelser...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)