Hej Henrik. Nu vil mange af jer nok halshugge mig for det jeg siger nu og nogen vil måske sige ideen er god nok. Jeg er af den opfattelse at et ur er noget der beskriver en person og derfor bør man også give lidt ekstra for et ur. Du vil gerne have flere folk til at købe dine varer. Dette kan du jo bl.a. gøre ved at smide den på en hånd Jeg nyder at se et ur på en hånd så har du noget at gå ud fra hvordan ser det ud på en hånd som man måske kan sammenligne med sin egen. På den måde er en kunde meget hurtigere til at bestemme sig og trækker sig derfor ikke. En anden ting du jo kan bruge er konkurrencer som ofte har god effekt. Jeg ved af erfaring at vi hos Improved.dk har hævet omsætningen 20-30% hver gang vi har afholdt en større konkurrence. Lige for tiden køre vi med at folk kan tilmelde sig vores nyhedsbrev og på den måde være med i lodtrækningen om præmier hver advent. Folk tilmelder sig i første omgang for at deltage i konkurrencen men får lige en mail med nogen tilbud osv. og går så ind og bestiller, bare et lille trick vi har benyttet. Mens vi så køre vores jule konkurrence har vi så kampagne uger således at vi i denne uge f.eks. køre rabat på alle Steelseries produkter. P.S - Vi bruger også scannet og de ekstra 69 kr. eller hvor meget det nu er for det billige nyhedsbrev har været pengene værd for os allerede og det er selv om der per dags dato kun er 95 tilmeldte siden sidste torsdag og allerede nu kan vi se en stigning i omsætningen. Om det er pga. juleræset eller hvad kan vi så ikke afgøre endnu. |
Endnu engang tak for god respons.
@Lone - God ide med relaterede produkter - det vil jeg prøve. Det orange Nixon ur hedder The Banks, og jeg får det igen i løbet af 1-2 uger...
@Allan - jeg har smidt en PM med Amino-pris...
@Thomas - jeg har rigtigt nok endnu ikke fået udfyldt SEO under alle produkterne - jeg vil følge dit råd og skrive andet end bare "Casio ure".
@Morten - ideen med at tage billeder af urene på armen er god, men det er sindssygt svært at tage billeder af ure pga. genskin... Jeg vil også gerne vise billeder af urene fra andre vinkler, men jeg har valgt at nøjes med producenternes officielle billeder, da det for alvor kommer til at se amatøragtigt ud, hvis man selv tager billeder og lægger på. Har tidligere overvejet at sælge smykker via nettet, og tog billeder i lyskasser og det hele, men det var alt for svært - det kræver prof. hjælp hvis det skal se ordentlig ud...
Mvh
Henrik