Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Chrome - Er du også nyforelsket?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Chrome er er god browser, ingen tvivl om det. Jeg bruger stort set alle browsere, da jeg jo skal teste om min webshop kører ordentligt, uanset hvad en kunde anvender. Når det gælder surfhastighed kan det undre mig at ikke en eneste har nævnt Opera. De nye versioner er hamrende hurtige, her kan hverken Chrome eller FF være med. FF har nogle fordele med hensyn til webværktøjer, men der er en temmelig langsom loadhastighed, måske som en anden påpeger fordi man har en del Plugin.

For mig er det vanskeligt at udpege en bestemt browser som favorit, da det afhænger af, hvad jeg skal bruge den til, men drejer det sig om hastighed er der ingen tvivl: Opera.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 10:45

Pa Kua:
Jeg bruger stort set alle browsere, da jeg jo skal teste om min webshop kører ordentligt, uanset hvad en kunde anvender.

Det er klart man må have en masse skrammel liggende i sin værktøjskasse, når man beskæftiger sig med webudvikling. Men dem af os herinde, der roder med den slags er vel også meget godt med på den konto Geeked

For almindelige brugere er det jo ikke nødvendigt, at have alle mulige og umulige browsere liggende.... Så mit indlæg var mest henvendt til dem.

Pa Kua:
Når det gælder surfhastighed kan det undre mig at ikke en eneste har nævnt Opera.

Tja.... Det kan der være noget om. Jeg må indrømme jeg aldrig rigtigt har anset den for noget særligt - det er nok mest min fejl.

Men jeg har altid haft et lidt anstrengt forhold til Opera.... Der er en masse sites der overhovedet ikke spiller sammen med Opera.... Det kan der naturligvis være blevet ændret på i mellemtiden. Men jeg må ærligt talt indrømme jeg bare aldrig har taget den seriøst... Opera er for mig sådan en niché-browser, der hører hjemme på mobiltelefoner og spillekonsoller.... Din anbefaling af den tyder dog på jeg måske skulle tjekke den ud som et alternativ til min daglige browser istedet for noget man (når man føler sig virkeligt pligtopfyldende) lige drøner en side igennem for at tjekke kompatibiliteten.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 10:48

Niels:
Der er jo ikke behov for 2 felter (1 til adressen og 1 til søgning).

Helt enig... Der jeg virkeligt mener Chrome trækker fra konkurrenterne er den der no bullshit tilgang der er til tingene.... 

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fama:
Niels:
Der er jo ikke behov for 2 felter (1 til adressen og 1 til søgning).

Helt enig... Der jeg virkeligt mener Chrome trækker fra konkurrenterne er den der no bullshit tilgang der er til tingene.... 

Jeg benytter da adressefeltet i Internet Explorer 8 til google søgning.
Har kørt en lille reg-fil, hvorefter det virker fint. Skype-Smile

Webmail op mod MS Exchange servere - Outlook Web Access (OWA) virker optimalt med alle features i Internet Explorer. I de andre browsere kører OWA i "light mode".

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 11:09

John Nielsen, Nielco IT :
Jeg benytter da adressefeltet i Internet Explorer 8 til google søgning.
Har kørt en lille reg-fil, hvorefter det virker fint

Tja... Jeg kører bare Chrome, så behøver jeg ikke rode med reg-filer for at kunne nøjes med ét felt til input i min browser Stick out tongue

Webmail op mod MS Exchange servere - Outlook Web Access (OWA) virker optimalt med alle features i Internet Explorer. I de andre browsere kører OWA i "light mode".

Er det et argument for at bruge IE eller et argument for ikke at bruge OWA? Skype-Giggle

Vil du være med?

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:23

Ja det er også et argument jeg kan være med på, men jeg synes mest af alt det er super ærgerligt at man låser noget til IE. Jeg tvivler på at grunden er teknisk. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 11:38

Martin Tygsen:
Ja det er også et argument jeg kan være med på, men jeg synes mest af alt det er super ærgerligt at man låser noget til IE. Jeg tvivler på at grunden er teknisk. 

Jeg er helt enig med dig i, at OWA Premium (Outlook Web Access i fuld version) burde være frit til andre browsere end Internet Explorer.

Hvis andre gerne vil have Google søgning i Internet Explorer adressefeltet, har jeg lagt reg-filen her:

Google_Soegning_i_Internet_Explorer_adressefelt.zip

.. i mappen Diverse_GRATIS_ting.

I er velkomne til at bruge den og de andre filer i mappen .. naturligvis på eget ansvar. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:07

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 20:56

Chrome med Explorer plug in (kan også anbefale Currency Converter) gør det helt ekstremt god til langt de fleste ting, som tidligere har været blokeret ved brug af Chrome uden dette plug in.

// Casper H. 

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)