Nu skulle jeg lige se og prøve giraffen, men synes på ingen måde Chrome kan konkurrere med Safari.
Tja... Det handler jo et eller andet sted også om smag og behag. Grunden til mit indlæg var sådan set at jeg har på fornemmelse, der render mange rundt og har det på samme måde som jeg selv... Nu havde jeg vænnet mig til FF og brugt den i laaaang tid. Men jeg må jo indrømme at FF altså er overhalet eller ihvertfald godt igang med at blive det, af f.eks. Chrome. Hvorfor jeg tænkte der nok var en enkelt eller to herinde, der også kunne få glæde af at "tage springet"
Safari er da også bestemt en ganske udemærket browser.... Jeg foretrækker så bare Chrome og derfor var det den, jeg valgte at anbefale. Den primære grund til jeg foretrækker Chrome er mest af alt de indbyggede features - f.eks. er jeg utroligt glad for den "dynamiske" statusbar i Chrome i forhold til den (efter min mening) forfærdelige løsning Safari har lavet. Men det er jo bare smag og behag... Hvorfor det også var mit håb at der kom nogle anti-Chrome folk på banen. For jeg kan jo kun anbefale den browser, jeg nu foretrækker.... Formålet er jo som sagt et ydmygt håb om at et par kære Aminoer kan få noget mere glæde ud af deres computere 
Det skal dog siges at jeg mener sikkerhedsproblemerne med Safari tjener som et objektivt argument imod at bruge den browser... Men hvis man i øvrigt opfører sig fornuftigt på nettet behøver det jo ikke være nogen decideres deal breaker. Så fedt at der kom en ikke-Chrome-fanboy ud af busken.
Men hastighedsmæssigt kan jeg ikke mærke nogen nævnefærdig forskel, som taler til Chromes fordel.
Nej.... Hastigheden er også en ligegyldig faktor for mig. Som tidligere nævnt fornemmer jeg en lille forskel i hastigheden, til Chromes fordel, i forhold til FF. Men medmindre man (af uransaglige årsager) har hængt fast i IE så mener jeg ikke rigtigt hastigheden er noget superfedt argument.... Det er mest af alt bare et markedsføringsstunt fra Googles side, som deres fanboys så har ædt råt og derfor sidder og gentager som papegøjer på verdens fora