Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En bemærkning ønskes

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Her i dag har vi åbnet vores nye forbrugerportal som hedder Forbrugerspot.dk og som navnet antyder så har vi spot på den danske forbruger.

Vi har lavet en lille fejl og derfor er vi åbnet i dag og ikke i morgen som planlagt, men kommunikation er en svær kunstart, også for os iværksættere

;-)

Der er ikke så meget redaktionelt endnu pga. kommunikationen har svigtet lidt hos os, men jeg kunne godt tænke mig at få lidt ris/ros med hensyn til siden og om den er fed eller helt i dammen...

Du finder siden på www.forbrugerspot.dk

På forhånd tak for ris og ros,

Thomas Faugsted

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:49
Det gør ondt i mig hver gang jeg ser et site uden meget originalt indhold, som til gengæld er helt fyldt med reklamer.

Jeg tror man bør starte omvendt.

Undskyld tonen. Det skal ikke tages personligt.

Der er intet i vejen med at tjene penge på reklamer uden originalt indhold. Men det er en spot at bede aminobrugere om at vurdere den nye forbrugerportal med spot på forbrugeren, når der i virkeligheden er spot på noget helt andet.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 11:58
Hejsa,

helt i orden...

men pointen er at i starten der er det nemmest at kører tilbudene gennem et reklame firma som har en del af dem... men håber du ligeledes kan se vi ha placeret artiklerne højt oppe og i fremtiden vil de helt klart sammen med produktanmeldelser være mere synlige... Det er fordi vi ikke har så mange af dem endnu at de ikke er så synlige :)

Men tak for dit syn :)

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:01
Godt koncept, men jeg er bange for det ikke holder længe, da jeres side ikke acceptere FireFox. Menuerne virker ikke, og siden er rodet. Jeg mener at op mod 20% af Internet brugere er FireFox brugere.

Det er heller ikke så godt at skrive med hvid på hvis baggrund. I IE 7.0 kan det ikke ses hvad der står under gratis spil og konkurrencer

Luk siden i 1 uge, og få lavet siden 100% færdig, og så genåben den med et brag :)

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02
Hvorfor får man ikke statistikken for jeres side, når man klikker på chart-logoet?
Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 12:10
Det ved jeg faktisk ikke tommy....

Anders, okay det forstår jeg ikke, da min css fil lever op til standarten samt ikke er hvid på hvid... jeg ser på det.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:22
Lige en enkelt kommentar - kun omkring sproget:

Arbejd med kommasætning og det danske sprog f.eks.:Vi er portalen som informere om... - hedder: Vi er portalen, som informerer om..... Jeg syntes også jeg så noget lignende med en flash eller lignende, hvor der stod dybeborende.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:26
Hej.

Dejlige friske farver

Navnet "forbrugerspot" fik min til at tænke på en oplysningsportal mod de dyre finansieringsselskaber, dyre opvaske sæber, gode rabatter etc.

Men jeg blev lidt forvirret, da jeg kom ind på siden, da den i stedet mindede om genveje til reklamer og konkurrencer.

Da jeg havde brugt nogle ekstra sekunder, så jeg nogle forumindslag omkring dyre renter etc.

Jeg vil nok tilslutte mig, at disse forumindslag og artikler, skal mere frem, da det var derfor jeg ville besøge siden ud fra domænenavnet.

Håber du kan bruge det til noget.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 06
Skrevet kl. 12:31
Hej Martin, du har 100% ret og du har gennemskuet konceptet.

Vi er i gang med at bygge redaktionen op som skal ud og lave egentligt forbrugerindhold. Som du selv siger så hvordan du spare penge på vaske- produkter og hvordan an undgårer dyrer forbrugslån osv... vi arbejder også på at få et samarbejde med en forbrugerekspert som kan rådgive i sager vi tager ind...

Men konceptet er faktisk det som du selv siger og ja vi har valgt at priotere indholdet lidt anderledes her til at starte med fordi vi ikke har fået lavet så meget indhold endnu. I takt med at de kommer og vi fortæller hvilket shampoo som er bedst osv. så bliver reklamerne kørt i baggrunden og der bliver spot på forbruget.

Men du har helt og aldeles ret og målet er også at blive et egentligt forbruger site, det bliver vi også i løbet af noget tid :)

// Thomas

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:35
Hej Thomas

Brug resten af dagen på at oprette mindst 30 fiktive brugere og lad dem diskutere lidt med hinanden.

Så er jeres side lidt  mere levende i morgen, når de "rigtige" brugere kommer.

Hvis dine fiktive brugere skal virke troværdige, så lad nogle af dine venner og bekendte være modeller for dem.

Altså tænk: "Hvad ville min mor have svaret på dette spørgsmål?"

Efterhånden som de rigtige brugere bliver mere aktive, kan du slå de fiktive ihjel.

mvh Hans

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)