Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Polsk iværksætter mulighed?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er interesseret i at høre fra iværksættere med erfarring i Polen og IT/Hjemmeside business.

Jeg har muligvis et projekt jeg vil sælge. Det drejer sig om en blog-portal, systemet er fuldt sat op og kører allerede. Det blev startet sidste månede, alt er oversat til polsk så det kører stort set sig selv.

Der er endnu ingen indtjening fra siden da vi ikke har sat reklamer ind endnu. Ideen er naturligvis meget simpel, at udbyde gratis blogs til interesserede. Hver blogger viser selvfølgelig deres blog til deres venner og sørger selv for at promote den, så trafikken genererer egentlig meget sig selv. Systemet er sat op så vi kan styre alle reklamebannere, hvilket vil sige vi kan vælge at sætte en banner efter deres 1 blog post, eller efter hver post etc. etc. etc. Det afhænger alt af hvor mange reklamer du vil sætte op. Brugeren har ikke mulighed for at fjerne disse. Der ligger dog muligheden i at brugeren kan betale en månedlig pris for ikke at ha reklamer på sin blog. Det kan være? 10 PLN f.eks. (14kr). Hvilket vil være i den prisrække man ville kunne tillade sig at ta på det polske markede.

Der er ikke skudt nogle penge i reklamer endnu på dette site, alt trafikken kommer af sig selv.

Polen er et kæmpe markede, men er dog endnu ikke helt med på IT-bølgen endnu, derfor vil dette være en rigtig god mulighed hvis du har tid, lyst og penge til at tage projektetop.

Lidt hurtige facts om siden:

Pagerank: 2
Alexa: 3month (719.000) 1month(390.000) <- forbedres hver dag

Jeg kan kontaktes på privatbesked eller vansant@blabladesign.com

Sidst jeg prøvede at gi et godt tilbud herinde fik jeg 20+ henvendelser hvoraf 1-2 var seriøse, så kontakt mig venligst KUN hvis du har reel interesse i dette, og ikke blot hvis du er nysgerrig. - Derfor, fortæl mig lidt om din baggrund og hvorfor du har lyst til eventuelt at tage projektet op, så kan jeg gerne give dig mere info.

- Nicholas Van Sant | Blabladesign

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)