Jeg har ansat en dansker fast, som har besluttet sig at bo i Thailand resten af sit liv. I Thailand er alt ca. 3-4 gange billigere end i Danmark og derfor kan han for en rimelig dansk løn leve som en konge :) Dette betyder også lavere priser for mine kunder samt samme eller lidt bedre indtjening til undertegnede end dem med arbejdskraft i Danmark.
Da vi levere betaling efter resultater er der heller ikke nogen kære mor der og vi kan ikke lade os lulle i søvn i varmen :)
mht. hjemmeside og webshop har jeg 2 leverandører som begge er danske men med Thailandsk arbejdskraft ( designere + programmører ). En thailandsk designer tjener imellem kr. 1.200 - 2.500 pr. måned i Chiang Mai, Thailand.
Dvs. mine kunder får dansk projektledelse.
Derudover har jeg valgt at tilbyde alle kunder på CMS og SHOP at hoste selv således de får mange tusind kroners besparelse om året.
Jeg har hørt Thorborg sige man skal skille sig ud ;)
Håber det var svar nok ? har du flere spørgsmål skyder du bare løs
Nej det er ikke skyggesider vi benytter vi laver søgeoptimeringen på kundens egen hjemmeside hvad der er det helt rigtige at gøre efter vores mening. Alt linkbuilding mm der er lavet er kundens efter bindingsperioden, men forhåbeligt er folk så trilfredse at de ikke opsiger.
Jeg er ikke SEO ekspert, men jeg har ansat en som er det :)
jeg er bare en dum sælger :)
Vi laver ikke reputation management gør du ? det er lidt fake synes jeg.
Nu er 4.000 kr. jo ikke næsten gratis og for 4.000 kr. kan man f.eks. købe en god SEO bog eller 2, samt nogle timer hos en rigtig søgemaskine ekspert istedet. Får man sine penge tilbage, hvis I ikke kan levere topplaceringer på de valgte ord?
I skulle måske arbejde lidt med Jeres egen hjemmeside til at starte med, det giver et bedre indtryk overfor kommende kunder.
Et lille tip Når du linker til din egen hjemmeside, eksempelvis i din signatur eller profil her på Amino, så brug en god ankertekst.
vi har rigtige søgeeksperter, ved ikke om du synes andre er mere rigtige end andre ? der er måske nogle der er dygtigere men det vil da jo altid være :)
at købe 4-5 timer hos en søgemaskine expert eller få 30 søgeord sat op på sin hjemmeside og løbende vedligeholdt af en anden søgemaskine expert så ved jeg da godt hvad jeg ville vælge.
Men jeg hader også at skrive så mange tekster, så jeg tog nok den nemme løsning og købte mig billigt til det hos www.marketing-manager.dk
vil da sige at kr. 4000 er rigtig mange penge hvis man intet får ud af det men jeg kan ikke betale en søgemaskine expert for så lidt penge hvis ikke det giver resultater til kunderne og ekstra fakturering.
Helt ærligt så er kr. 4000 intet imod det arbejde vi levere.
Jeg har jo allerede skrevet det med vores egen hjemmeside fordi jeg vidste nogle ville kommentere det prøv at scroll op og læs igen Nicolaj
at købe 4-5 timer hos en søgemaskine expert eller få 30 søgeord sat op på sin hjemmeside og løbende vedligeholdt af en anden søgemaskine expert så ved jeg da godt hvad jeg ville vælge.
Men jeg hader også at skrive så mange tekster, så jeg tog nok den nemme løsning og købte mig billigt til det hos www.marketing-manager.dk
vil da sige at kr. 4000 er rigtig mange penge hvis man intet får ud af det men jeg kan ikke betale en søgemaskine expert for så lidt penge hvis ikke det giver resultater til kunderne og ekstra fakturering.
Er jeg den eneste, som synes, at det der er totalt sort snak? Jeg fatter overhovedet ik, hva det er der menes...!
Vi laver ikke reputation management gør du ? det er lidt fake synes jeg.
Hvad får dig til at mene, at produkter jeg leverer er fake? Det var da en temmelig grov beskylding, som jeg synes du må uddybe ...
Mikkel - alle ved da at reputation management er kun noget for Stein og andre svindlere!
Tænk på de mange der hver dag opretter hjemmesider, der fortæller hvor god en oplevelse det har haft med et firma: jeg-elsker-vordingborg-køkkenet.dk og de-er-så-flinke-i-fona.dk og andre i den dur...
Nettet taler jo altid sandt, og den dårlige omtale der bringes på nettet drukner automatisk i alt den gode omtale, hvis man bare behandler sine kunder pænt! Konkurrenterne er desuden altid søde, og kunne aldrig finde på selv og skrive noget ondt om andre.
Skulle der endeligt dukke noget skidt op i toppen af google, må der vel være en grund til det. Google viser jo altid et fair billede, af den %-vise del af glade/sure kunder