Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbudsdagen - Din tilbuHejdsdagent - Feedback

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Så fik vi vores første hjemmeside lavet færdig, og vi vil super gerne høre lidt feedback på både koncept og design af hjemmeside.

Der er sikkert en masse fejl, som vi håber I kan hjælpe os med at finde.

Vi håber meget i tager positivt i mod vores website, og tilbagemelder konstruktiv kritik.

Med venlig hilsen:
Tilbudsdagen

(Bemærk de 400,- er fiktive, og er ikke et beløb der er korrekt. Ved tilmeldelse vil vedkommende modtage email om dette. Dog kun på nuværende tidspunkt er det sådan)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:20

Flot overskrift Søren... Typsik.

Jeg mente selvfølgelig: Tilbudsdagen - Din tilbudsagent - Feedback.

Mvh Søren

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:23

Er det en gætteleg?

(Hint: Hvis det er et website du vil have feedback på vil et link nok fremme processen...)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:27

Hej Anders og andre Amino'er,

Det må i sørme undskylde!

Jeg sidder og er lidt stresset over en årsopgave, så derfor fik jeg ikke lige det med :)

Her er det: 

http://www.tilbudsdagen.dk/

Mvh Søren

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:32

Hej Søren,

Du får ualmindeligt svært ved at få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Det er for ukonkret og det er de færreste som ønsker at få indbakken fyldt med tilfældige kuponhæfte tilbud.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 21:50

Først undrede jeg mig lidt over jeres fil navn "Tilbudsdagen.dk.html"

og så derefter at siden design skifter 100% over til noget andet når man klikker på "om os"

og så lige teksten som undre mig her:

Tilbudsdagen.dk sender tilbud til dig, når vi finder et godt tilbud til lige netop dig.

Vi sætter stor pris på kvalitet og laver tilbud derefter.

hvordan vil i finde tilbud som passer lige netop til mig, i får jo kun en email...

Og så synes jeg der mangler en del funktioner på siden, som fx at man kan vælge hvad man vil have tilbud om.

Vil ikke gå ind på hvordan jeres HTML er kodet. Men i burde måske sætte jer ind i dette også. eller finde en som er inde idet og få hjælp. Ret meget javascript til ingenting synes jeg.

Opdatering, og så det at jeres tilmeld ikke virker.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Casper, IOOS Internet:

Du får ualmindeligt svært ved at få folk til at tilmelde sig dit nyhedsbrev. Det er for ukonkret og det er de færreste som ønsker at få indbakken fyldt med tilfældige kuponhæfte tilbud.

Hvad sagde jeg, Søren? :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 21:59

Tak for kritikken!

Ser på det i morgen, men tak igen. 

Modtager gerne mere kritik.

Mvh Søren

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 20:49

Hej Søren,

Det første ord, der poppede op i hovedet på mig, da jeg klikkede ind på siden, var: "Amatøragtigt design"....

Under normale omstændigheder ville jeg klikke videre med det samme, hvis jeg var kommet ind på din side.

Undskyld, hvis det lyder hårdt, men det var altså mine umiddelbare tankerSmile Husk på, at du har 2-3 sekunder til at overbevise en ny besøgende om at blive 5-10 sekunder længere på din side.

Her er lidt uddybning:

1. Forsiden virker alt for fersk. Der skal nogle afdæmpede farver på og gerne noget banner-lignende øverst for at indramme siden.
  2. Designet skal være gennemgående på hele siden (allerede nævnt).
  3. Man skal i løbet af de første sekunder have en klar fornemmelse af, hvad formålet med siden er. Det får man først, når man læser din brødtekst på forsiden.
  4. Den store font virker for sammentrykket og samtidig voldsom i mine øjne. Gør fonten mindre og placer "Tilbudsdagen.dk" i venstre side. Skriv derunder med knapt så stor ofnt: "Din online tilbudsagent". Du kan med fordel placere det i et farvet banner øverst og flytte menuen nedunder.

Håber du kan bruge inputtet. Held og lykke med projektet.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)