Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pengeautomaten.dk mafia?? eller gode nok?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis projektet flopper og du bliver arbejdsløs, hvordan vil din økonomi så se ud med sådan et lån i bagagen?

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:38

problemet er min alder, ikke da jeg ikke er moden nok, men... men det med at være over 25 år, hvis man skal op i de summer... 

Vi er to mig og min mor... mor generelt fordi hun har en beder kredit vurdering... vi er meget mere end sikre på at dette ikke går galt, skulle det gå galt, har vi en bil som kan sælges og vi kan leve af nudler... og med min uddannelse som sælger og cykelsmed (to forskellige) kan jeg sagtens finde et job, og min mor har firma ved siden af. hun tjener penge i ....

og skulle det gå helt galt kan jeg leve af en elkoger, nudler og vand ... hvis det skulle være.... fordi det bare ikke kan gå galt... 

og bankerne den ene bank misforstod hvem der låner penge og den anden fik et budget lavet af mig, og ikke en revisor... 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 20:50

.?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:53

Jeg kender godt de der projekter som ikke kan gå galt. Jeg er pessimist, men nogle gange vill jeg have ønsket der var andre som havde stoppet mig inden det gik galt :-).

Har du kigget mulighederne igennem, måske kan et mindre beløb være tilstrækkeligt for at starte op?

Btw. kravene fra Pengeautomaten kommer du ikke uden om, uanset hvor god din ide er!

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:54

Hej Jakub

Det er ingen iværksætter projekter der sikre, så det væsentligste er at du er 100% sikker på at du klarer skærene, hvis projektet går galt.

Hvis du er det, og du ikke kan finde et billigere tilbud, så go for it!

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:03

det bliver moderen der tager lånet.. . og jeg ved godt ting kan gå galt... men med de muligheder jeg har kan forretningen kun udvikles i maj måned er min omsætningen steget med 500 % i forhold til april og med de opgaver jeg har til juni stiger den nok med det samme, men derfor har jeg brug for penge...

,,

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:08

Hej Jakub,

Okay, jeg glæder mig til at følge dit projekt så :-).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakub Slusarek:

forretningen kun udvikles i maj måned er min omsætningen steget med 500 % i forhold til april 

det er jo også nemt, hvis det er steget fra 50,- til 250,- kr

Det siger jo ikke så meget om du kan leve af det eller ej.

Hvis det er det projekt som du beskriver I din profil, kan jeg slet ikke se at du har brug for 200.000?

Du skriver også her at du kan leve af nudler, hvis det går galt - Hvorfor ikke tage den omvendt, start med at leve af nudler samtidig med du knokler for din cykelbiks - 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 21:14

Jeg har meget svært ved at tro på, at banken ikke vil hjælpe dig - i det mindste noget af vejen - hvis tingene er, som du beskriver dem.

200.000 kr. er ikke voldsomt mange penge, hvis du har papir på, at din omsætning er så høj, som du beskriver den. Og du samtidig kan fremlægge tilstrækkelig dokumentation for din forventning om, at omsætningen fortsat vil stige.

Undskyld mig, men det her lyder som et af de der 'hoved-under-armen'-iværksætterprojekter, som vi senere skal høre om i Luksusfælden på TV3.

Og selvfølgelig skal en iværksætter følge drømmen til dørs, men der bør altså også være en grænse. Hvis to forskellige banker siger nej, så er det fordi de vurderer, at dine tal ikke er så gode, som du selv mener.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 21:15

nej ikke det projekt... talne er apr. 5000 maj 28000

har lige haft en samtale med mor.... og vi tror vi tager risikoen... går det galt ... så ja...  chefen i den lokale netto er min gode ven :D 

....

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)