Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dublicate content?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mobiltjek.dk har brugeren mulighed for at sammenligne 2 mobiltelefoner. Alt efter hvilken mobil der klikkes fra, så hedder URL´en noget forskelligt, f.eks. http://www.mobiltjek.dk/mobiler/sammenlign/nokia-6700-slide/ og http://www.mobiltjek.dk/mobiler/sammenlign/htc-desire/.

Mit spørgsmål går på om jeg skal:

1. Få programmøren til at gøre så jeg kan skrive unikke titler og metabskrivelser på de godt 200 sider af denne type.

2. Er der så lidt indhold på siderne at der skal laves en løsning, så Google ignorerer disse 200 undersider.

Hvad er bedst og hvis 2. er det rigtige svar, hvordan gøres det mest korrekt?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 19:12

Hvis du har mulighed for at skrive metabeskrivelse på hver af de 200 mobiler, så ville jeg klart anbefale dig det, men har du ikke det, så ville jeg anbefale dig at vælge løsning nummer 2.

Hav en fortsat god dag!

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:12

du burde slet ikke tage nogle chancer

gør nummer 1! 

.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Du skal lige vide at duplicate content, også er blevet ret meget opreklameret. Google straffer sådan set ikke for duplicate content.

Men jeg ville helt klart vælge nr. 1.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 19:15

Christopher Roelann:

Du skal lige vide at duplicate content, også er blevet ret meget opreklameret. Google straffer sådan set ikke for duplicate content.

Men jeg ville helt klart vælge nr. 1.

Kan du vise dokumentation på ovenstående?

I al den tid jeg har beskæftiget mig med SEO, der har alle SEO-eksperter forklaret mig at man bliver straffet for det.

Mvh.
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 1,6 stjerner givet af 7 person

Har ikke noget direkte info, kun fået fortalt fra rigtig dygtig SEO-mand.

Google straffer ikke for det... Men de ranger bare en af sider højere end den anden...

Ps. alle SEO-eksperterne overdriver også, da de er trætte af folk der kopirer deres sider.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en delt holdning omkring hvordan det kan løses, men hvis adresserne eksempelvis er mobiltjek.dk/sammenlign/#mobilditlodut så vil alt linkjuice blive ført over til mobiltjek.dk/sammenlign uanset hvilken mobil der sammenlignes med. Google vil kune indeksere mobiltjek.dk/sammenlign/ .

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:54

Casper, IOOS Internet:

Der er en delt holdning omkring hvordan det kan løses, men hvis adresserne eksempelvis er mobiltjek.dk/sammenlign/#mobilditlodut så vil alt linkjuice blive ført over til mobiltjek.dk/sammenlign uanset hvilken mobil der sammenlignes med. Google vil kune indeksere mobiltjek.dk/sammenlign/ .

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Du ville altså vælge løsning nummer 2 og det eksempel du giver her?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville lave en kombination. Eksempelvis lave 30 sider med de mest populære sammenligninger som kan få deres egen adresse, og opsætning. Hvis jeg efterfølgende kan se det er noget som giver salg så vil jeg kigge dybere på det. Til resten af sammenliningssiderne ville jeg gøre som beskrevet overfor.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:15

Christopher Roelann:

Har ikke noget direkte info, kun fået fortalt fra rigtig dygtig SEO-mand.

Google straffer ikke for det... Men de ranger bare en af sider højere end den anden...

Ps. alle SEO-eksperterne overdriver også, da de er trætte af folk der kopirer deres sider.

Aha, så denne ene SEO-mand har mere ret end de øvrige...

Hvad er det der gør at lige præcis han skulle være mere troværdig kilde eller mere velvidende end alle de øvrige anerkendte seo-eksperter som bl.a. findes her på Amino?

Side 1 ud af 5 (43 indlæg)