Hvis du har tid, kan du da slå numsen i sofaen og tænde for Station 2 i aften. Undertegnede deltager i programmet
Jeg har dog desværre ikke haft mulighed for at hverken nævne mit firmanavn eller vise vores logo - men jeg har da alligevel fået mig en oplevelse.
Så husk det nu
P.S.: Og nej, jeg har ikke lavet noget ulovligt - eller jo, det er egentligt det indslaget handler om, men det er noget som er sket for læææææænge siden og har ikke noget som helst med mit firma og gøre
Du kunen jo have sagt noget med. dengang jeg satte ild til xxxx dagen efter besluttet mig være et æreligt menneske og starte et firma Kidznet.dk og det skal bare være Danmarks bedste.. bla bla
Jeg fik pålagt fra TV2s side, ikke at nævne mit firmanavn og jeg måtte ikke bære reklame af hensyn til annoncørerne på TV2.
Det lyder da underligt. Jeg har flere gange været på TV2 uden den type krav - og med logo. En enkelt gang var jeg endda så heldig at de zoomede ind på mit logo og lod det stå et par sekunder. Det er dejligt på prime time :)
Jeg fik pålagt fra TV2s side, ikke at nævne mit firmanavn og jeg måtte ikke bære reklame af hensyn til annoncørerne på TV2.
Det lyder da underligt. Jeg har flere gange været på TV2 uden den type krav - og med logo. En enkelt gang var jeg endda så heldig at de zoomede ind på mit logo og lod det stå et par sekunder. Det er dejligt på prime time :)
Det var fordi at jeg, efter at have aftalt interviewet med dem, gik på Amino og spurgte hvad jeg kunne gøre for at synliggøre min virksomhed. Det har de åbenbart fået nys om, så det bad de mig om at lade være med. - Havde jeg ikke spurgt offentligt, så havde der ikke været noget problem. Dumme mig, hvorfor skulle jeg også spørge?
Hej Mikkel
Det er jo fordi du bliver hevet ind som ekspert i SEO/søgemaskiner...whatever.... Du bliver ikke hevet ind som tidligere ritalin-misbruger. Med andre ord er det i TV2's interesse lige at gøre opmærksom på du altså ved hvad du taler om - hvilket de meget passende kan gøre ved at henvise til din virksomhed.
I forbindelse med Station 2 har Mortens nuværende job jo intet at gøre med noget som helst. Det vil tværtimod hurtigt undergrave programmets journalistiske troværdighed, hvis dem de interviewer bruger mere energi på at pitche deres produkter og virksomheder end fortælle om dengang de slog en gammel dame ned eller var på ritaling ;)
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)