Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk at se Station 2 i aften

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har tid, kan du da slå numsen i sofaen og tænde for Station 2 i aften. Undertegnede deltager i programmet Wink

Jeg har dog desværre ikke haft mulighed for at hverken nævne mit firmanavn eller vise vores logo - men jeg har da alligevel fået mig en oplevelse.

Så husk det nu Big Smile

P.S.: Og nej, jeg har ikke lavet noget ulovligt - eller jo, det er egentligt det indslaget handler om, men det er noget som er sket for læææææænge siden og har ikke noget som helst med mit firma og gøre Smile

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:29

kunne du ikke have lavet sådan et jakkesæt som Jacob Haugaard ?

bare med et kæmpe logo Smile

Nå men jeg må jo se hvad det er du har lavet i din ungdom af ballade............

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

Spændende :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:01

hmm er det manden på terassen med benzindunken vi skal holde øje med så ;-) 

forklar lige nærmere hvordan du med....?

Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:04

Du kunen jo have sagt noget med. dengang jeg satte ild til  xxxx dagen efter besluttet mig være et æreligt menneske og starte et firma Kidznet.dk  og det skal bare være Danmarks bedste.. bla bla

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:11

Funnysex.dk:

hmm er det manden på terassen med benzindunken vi skal holde øje med så ;-) 

forklar lige nærmere hvordan du med....?

Nej det er mig som bliver interviewet omkring misbrug af ritalin Smile

Jeg fik pålagt fra TV2s side, ikke at nævne mit firmanavn og jeg måtte ikke bære reklame af hensyn til annoncørerne på TV2.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9737
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:15

Morten Nielsen - Kidznet.dk:
Jeg fik pålagt fra TV2s side, ikke at nævne mit firmanavn og jeg måtte ikke bære reklame af hensyn til annoncørerne på TV2.

Det lyder da underligt. Jeg har flere gange været på TV2 uden den type krav - og med logo. En enkelt gang var jeg endda så heldig at de zoomede ind på mit logo og lod det stå et par sekunder. Det er dejligt på prime time :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 18:18

Mikkel deMib Svendsen:

Morten Nielsen - Kidznet.dk:

Det lyder da underligt. Jeg har flere gange været på TV2 uden den type krav - og med logo. En enkelt gang var jeg endda så heldig at de zoomede ind på mit logo og lod det stå et par sekunder. Det er dejligt på prime time :)

Det var fordi at jeg, efter at have aftalt interviewet med dem, gik på Amino og spurgte hvad jeg kunne gøre for at synliggøre min virksomhed. Det har de åbenbart fået nys om, så det bad de mig om at lade være med. - Havde jeg ikke spurgt offentligt, så havde der ikke været noget problem. Dumme mig, hvorfor skulle jeg også spørge? Sad

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:22

Mikkel deMib Svendsen:

Hej Mikkel

Det er jo fordi du bliver hevet ind som ekspert i SEO/søgemaskiner...whatever.... Du bliver ikke hevet ind som tidligere ritalin-misbruger. Med andre ord er det i TV2's interesse lige at gøre opmærksom på du altså ved hvad du taler om - hvilket de meget passende kan gøre ved at henvise til din virksomhed.

I forbindelse med Station 2 har Mortens nuværende job jo intet at gøre med noget som helst. Det vil tværtimod hurtigt undergrave programmets journalistiske troværdighed, hvis dem de interviewer bruger mere energi på at pitche deres produkter og virksomheder end fortælle om dengang de slog en gammel dame ned eller var på ritaling ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 21:04

ahh måske godt nok du ikke har firmabavn på dig,  ;-)

men flot du tør stå frem.....

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)