Det er lykkedes os at få fingre i 100 gratis kopier af The Hangover, derfor skal Du kan finde mere om filmen her: Tilbuddet løber til på søndag klokken 23:59. |
Se 'The Hangovers' gratis hos boomba
- 1
Du skulle måske lige gøre opmærksom på, at tilbuddet kun gælder for personer med en dansk IP adresse... |
boomba.biz - genialt koncept ! Og 20kr er sgu billigt nok for en filmoplevelse.
Men du får lige thumbs down fordi det er DRM og kun virker på windows og IE. |
Det burde virke for andre browsere også , kan du sende mig et screenshot af din fejlbesked? Korrekt med den danske IP, vi har rettigheder i sverige, Norge og tyskland også men har ikke fået siden oversat endnu. Kommer snarest. :)
|

|
Har lige set den - tak for det :o) Totalt grinernen film. Lidt feedback : Alting kørte som smurt. Det var ikke helt klart hvordan jeg skulle starte filmen. Det er muligt at det stod på skærmen, men det var temmelig svært at læse da jeg foretog hele transaktionen på TV'et. Måske skulle der være en "play"-knap når man klikker på filmen som man lige har betalt, uden nødvendigvis at skulle op i listen over min købshistorik. En enkelt ting jeg undrede mig over var at man ikke kunne leje alle film - nogle af dem kunne kun købes ?? Hvorfor det ? Jeg kunne godt tænke mig en liste over filmene (i ren tekst) det er lidt mere overskueligt hvis man vil have et hurtigt overblik. Men alt i alt en rigtig god oplevelse af Movie On Demand. Kan helt klart anbefales - og det er ikke sidste gang jeg ser en film os Boomba.biz. mvh Jan |