Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overvejer at starte et mlm firma

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved de mlm firmaer som jeg indtil videre er stødt på har det for mig virket som om at man skal købe deres produkter for at kunne tjene penge. Er dette lovligt? På forbrugerombudsmandens hjemmeside står der

Ifølge lov om offentlige indsamlinger og pyramidespil, skal der ved pyramidespil forstås pyramidisk opbyggede arrangementer, hvor:

• deltagelse kræver indskud af penge eller andre økonomiske værdier
  • deltagerne stilles mulighed for økonomisk vinding i udsigt og
  • en sådan vinding hovedsagelig hidrører fra indskud fra deltagere, der efterhånden indtræder i arrangementet.

Overtræder de ikke loven hvis man selv skal købe deres produkt for at kunne tjene penge på at fortælle andre om det.

Jeg har i de sidste 5-6 år været meget interresseret i valutahandel og jeg er nu ved at være overbevist om at jeg har talent for det.. Jeg har en konto på zulutrade( http://zulutrade.com/TradeHistoryIndividual.aspx?pid=10233) og der har jeg siden september sidste år tjent 2772 pips og jeg har vundet 72 % af alle de handler jeg har lavet.

Jeg overvejer at lave et firma i stil med http://www.forexonlinesignals.com/. Er det lovligt at lave sådan et firma i Danmark eller vil det blive betragtet som financiel rådgivning. Hvis jeg starter et mlm firma hvor folk skal købe produktet for at kunne tjene penge på at referere andre er det så lovligt eller er det et brud på loven om pyramidespil?

Tilmeldt 11. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken er at folk skal kunne købe adgang til en hjemmeside hvor de kan kigge mig over skulderen og se hvilke handler jeg laver. Hvis de kan lide hvad de ser så kan de eventuelt lave de samme handler og tjene penge. Da det er en meget usikker inkomst man får ved at handle synes jeg det giver god mening at lave det som et mlm firma fordi så kan folk også tjene penge når det går dårligt med at handle.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)