Vi I ik godt stoppe med det der mudderkastning.
Jeg tænker ærlig talt at hvis man er dygtig til seo så har man ik tid til at skrive den slags om andre.
Må da os være muligt at skrive noget uden at pege fingre af andre.
Det kan du tro! Det er muligt, jeg ikke er god nok til SEO - men jeg har et hjerte for iværksættere. Og derfor reagerer jeg, når jeg kan se, der er god grund til det. Hvis det er mudderkastning at gøre opmærksom på, at der er flere nuancer i SEO end Googles guide for begyndere, må du meget undskylde.
Jeg tror dælme, jeg lader være med at pirke lidt til dem, der rådgiver helt forkert. I sidste ende sikrer det jo blot en nærmest evig kundetilgang til min virksomhed ;-)
Omvendt: Jeg har en passion for mit fag, og jeg respekterer andre mennesker nok til at få søvnproblemer, hvis jeg holder kæft, når de er på vej ud af et sidespor.
I kan sikkert huske Senna - Mirus SEO mange af jer? Dengang råbte både Mikkel og jeg vagt i gevær - og blev overfuset af ganske mange for at være bange for lidt konkurrence. Så snød han en laaaang række af jer godt og grundigt - og så måtte vi godt være vagthunde igen.
Der er én ting, jeg er nødt til at sige, så det ikke kan misforstås: I min forretning kan vi slet ikke følge med efterspørgslen, og sådan har det været i flere år. Hvis jeg revser lidt, er det dælme ikke på grund af frygt for konkurrence! Og jeg ejer en god håndfuld virksomheder, der går godt, så det handler ikke om brødnid. Jeg er stolt af den gode side af mit fag, og jeg nærer stor respekt for mine mange dygtige konkullegaer. Men jeg har det svært med mennesker, der uden at blinke vil tage andres forretningsgrundlag i hånden uden at vide, hvad de roder med. Og dem er der mange af!
Nu fik jeg pustet lidt ud - god weekend! :-)