Du efterlyser jo netop i dit indlæg at få gode råd til seo, samt du leder efter en seriøs seo-leverandør. Jeg kan ikke se andet, end at debatten bidrager til dette. Der er et par faglige diskussioner om det fx er fornuftigt at følge google retningslinier til punkt og prikke eller ej - det er vel til gavn for din efterspørgsel efter råd og viden om seo? Herudover mener jeg at debatten her er med til at skille fårene fra bukkene, og hjælpe og ruste dig til at vælge den rette seo-leverandør. Jeg synes efterhånden man tit hører denne slags konfliktsky indlæg her på Amino, hvor der straks er nogen der råber "stop" så snart der blot er en smule uenighed. |
Michael:Vi I ik godt stoppe med det der mudderkastning.
Jeg tænker ærlig talt at hvis man er dygtig til seo så har man ik tid til at skrive den slags om andre.
Må da os være muligt at skrive noget uden at pege fingre af andre.
Jeg må desværre skuffe dig. Uanset hvad vi gør er der en lille gruppe der kritiserer bl.a. Thomas og jeg. Først kritiserede vi åbelyst dårlige løsninger. Så brokkede folk sig over det. Så lod vi være. Så blev folk snydt og brokkede sig over at os der er mere erfarne ikke stoppede fuskerne og tog ansvar for branchen. Nu kritiserer vi så lidt igen - for at undgå at folk bliver ført bag lyset med forkerte informationer om SEO. Og så er det også galt.
Vi må nok bare leve med at alle ikke bliver tilfredse og så i øvrigt gøre det vi finder rigtigst :)
Bliv gratis medlem