Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker tilbud på seriøs link building - ingen bad links

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hej Michael,

Som SEO-rådgiver bruger jeg udelukkede de officielle vejledninger og blogs fra Google, Bing m.fl. Det giver efter min mening rigtig gode resultater på lang sigt.

I dette tilfælde er begynderguiden fra Google et rigtig godt sted at starte.

Jeg er meget forbavset over den aggressive holdning, som kommer til udtryk i et par indlæg.
Jeg kan bare konstatere, at det specifikke og gratis råd om se på h1 tags ikke er modsagt.

Som BZR skriver, bør du kun vælge SEO-rådgivere, som har dokumenteret deres ekspertise, og det udelukker jo en nystartet SEO-rådgiver som undertegnede.

Held og lykke med dit projekt.

Allan - at holde sig til Googles retningslinjer og guides kan være fint til hobbybrug, men ikke hvis du er i et konkurrencepræget marked. Der findes en masse andre teknikker, som er mere effektive end dem som Google nævner - og som stadig er white hat. Følger du kun Googles anvisninger vil du være flere skridt bagud dine konkurrenter. Af og til bliver man også nød til at gøre noget som strider i mod retningslinjerne, for at kunne følge med - sådan er det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Vi I ik godt stoppe med det der mudderkastning.

Jeg tænker ærlig talt at hvis man er dygtig til seo så har man ik tid til at skrive den slags om andre.

Må da os være muligt at skrive noget uden at pege fingre af andre.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 18:10

Det er meninger der brydes, udvikling, afvikling og fremskridt. Og hvis man er rigtig god til SEO har man masser af fritid, hvis man ønsker det.

" Desværre " er Mikkel og Thomas så passioneret omkring deres profession, på deres kunders vegne, at irettesættelser af folk der bidrager med skadelige råd, bliver irettesat.

Mudderkastning er noget helt andet.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:10

Nu er der jo ingen der er sure på hinanden - vi har en stille og rolig debat, hvor der bliver givet et godt råd eller to. At det hele så er gået lidt off topic er så en anden sag!

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 18:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Jeg tænker ærlig talt at hvis man er dygtig til seo så har man ik tid til at skrive den slags om andre.

Du efterlyser jo netop i dit indlæg at få gode råd til seo, samt du leder efter en seriøs seo-leverandør. Jeg kan ikke se andet, end at debatten bidrager til dette. Der er et par faglige diskussioner om det fx er fornuftigt at følge google retningslinier til punkt og prikke eller ej - det er vel til gavn for din efterspørgsel efter råd og viden om seo?

Herudover mener jeg at debatten her er med til at skille fårene fra bukkene, og hjælpe og ruste dig til at vælge den rette seo-leverandør.

Jeg synes efterhånden man tit hører denne slags konfliktsky indlæg her på Amino, hvor der straks er nogen der råber "stop" så snart der blot er en smule uenighed.
Det er vel en DEBAT, og ikke en side hvor vi alle sammen skal sidde og sige "thumbs up, godt gået" og klappe hinanden på skulderen, uden at komme med konstruktiv kritik på indlæg der berettiger dette?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Jeg må desværre skuffe dig. Uanset hvad vi gør er der en lille gruppe der kritiserer bl.a. Thomas og jeg. Først kritiserede vi åbelyst dårlige løsninger. Så brokkede folk sig over det. Så lod vi være. Så blev folk snydt og brokkede sig over at os der er mere erfarne ikke stoppede fuskerne og tog ansvar for branchen. Nu kritiserer vi så lidt igen - for at undgå at folk bliver ført bag lyset med forkerte informationer om SEO. Og så er det også galt.

Vi må nok bare leve med at alle ikke bliver tilfredse og så i øvrigt gøre det vi finder rigtigst :)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:06

Mikkel deMib Svendsen:
Nu kritiserer vi så lidt igen - for at undgå at folk bliver ført bag lyset med forkerte informationer om SEO. Og så er det også galt.

Vi må nok bare leve med at alle ikke bliver tilfredse og så i øvrigt gøre det vi finder rigtigst :)

Her kan jeg vidst roligt tilføje, at det Michael siger, ikke er repræsentativt for alle os, der læser med. Det ved du forhåbentlig også godt! SEO branchen har virkelig brug for eksperter der går ind og skærer igennem, så "vi andre" bedre kan skille skidt fra kanel. Og her synes jeg virkelig du, Thomas og en håndfuld andre gør et rigtig fint stykke arbejde.

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:07

Som jeg læser debatten har han først og fremmest brug for en gennemgang af siden så han kan rette det tekniske og lidt vejledning om teksterne så det bliver mere målrettede til søgemaskinerne. Sådan nogle valg som at focusere på navnet Olivers adult kan godt give nogle forkerte associationer i stedet for hunderfoder til voksne hunde.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:

Det kan du tro! Det er muligt, jeg ikke er god nok til SEO - men jeg har et hjerte for iværksættere. Og derfor reagerer jeg, når jeg kan se, der er god grund til det. Hvis det er mudderkastning at gøre opmærksom på, at der er flere nuancer i SEO end Googles guide for begyndere, må du meget undskylde.

Jeg tror dælme, jeg lader være med at pirke lidt til dem, der rådgiver helt forkert. I sidste ende sikrer det jo blot en nærmest evig kundetilgang til min virksomhed ;-)

Omvendt: Jeg har en passion for mit fag, og jeg respekterer andre mennesker nok til at få søvnproblemer, hvis jeg holder kæft, når de er på vej ud af et sidespor.

I kan sikkert huske Senna - Mirus SEO mange af jer? Dengang råbte både Mikkel og jeg vagt i gevær - og blev overfuset af ganske mange for at være bange for lidt konkurrence. Så snød han en laaaang række af jer godt og grundigt - og så måtte vi godt være vagthunde igen.

Der er én ting, jeg er nødt til at sige, så det ikke kan misforstås: I min forretning kan vi slet ikke følge med efterspørgslen, og sådan har det været i flere år. Hvis jeg revser lidt, er det dælme ikke på grund af frygt for konkurrence! Og jeg ejer en god håndfuld virksomheder, der går godt, så det handler ikke om brødnid. Jeg er stolt af den gode side af mit fag, og jeg nærer stor respekt for mine mange dygtige konkullegaer. Men jeg har det svært med mennesker, der uden at blinke vil tage andres forretningsgrundlag i hånden uden at vide, hvad de roder med. Og dem er der mange af!

Nu fik jeg pustet lidt ud - god weekend! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:23

Michael:

Thomas & Mikkel er 2 dygtige Seo Eksperter som TAGER SIG TID til at yde gratis rådgivning på Amino. De hjælper folk gratis og jeg har altid set dem som oprigtige og ærlige personer hvad angår deres produkt og personer. 

Desværre er det folk som dig der får dem til at blive mindre aktiv og  hjælpe os andre mindre, som sætter pris på deres tid og venlighed.

Sørgeligt men sandt.

jeg takker ihvertfal for alt den hjælp jeg har fået fra dem begge!

Side 4 ud af 5 (44 indlæg)