Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker tilbud på seriøs link building - ingen bad links

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

En af mine venner har en svoger, som på et tidspunkt havde et mindre modelbureau. Da svogeren havde været igang et par år, da spurgte jeg min kammerat om svogeren egentligt var uddannet fotograf. Min vens svar: "Nej, men han er faktisk ved at være god til det". Smile

Eller med andre ord: ALLE ER SEO EKSPERTER IDAG IFØLGE DEM SELV...

Blomsterhandler + SEO Ekspert eller slagter + Seo Ekspert eller Jeg er SEO Ekspert (fedt med en ekstra titel her op til weekenden. Mon man kan score damer på den? Smile)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:06

Jeg vil også have en titel, så inspireret af Nikolajs historie, jamen hey jeg fotograferer også dejlige damer. Hvis du er lidt for lækker, så send mig en PB NU !!

Jeg lover at sige at du ligner en supermodel.

Young hot women only

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:17

Michael:
Er der skarp konkurrence eller er der bare mange nybegyndere som lover guld og grønne skove?

Nej - der er en stærk underkapacitet, så det er ikke konkurrence, det marked er præget af. Og det levner jo så kun én anden mulighed.

Jeg tror, at min og andres til tider lidt skarpe måde at stille spørgsmål på hænger sammen med, at vi ugentligt sidder med ulykkelige mennesker, der er faldet for rådgivning fra "rådgivere", der ikke har taget deres ansvar alvorligt.

Jeg siger ikke, det er tilfældet her - jeg siger blot, at der ikke er nogen hjemmeside i et konkurrencepræget marked, der kommer nogen vegne med Googles guide for begyndere. Og så spurgte jeg pænt Allan Hansen (ikke agressivt), om der blev ydet rådgivning mod betaling med basis i den guide.

Det kan sagtens være, jeg tager fejl. Måske er det i virkeligheden sådan, at revisorer er overflødige, for der er jo en vejledning fra Skat. Og advokater behøver vi heller ikke - vi kan bare læse i Karnovs lovsamling.

Og hvad du skal gøre? Du skal entrere med den anerkendte SEO rådgiver med referencerne i orden, som du føler dig mest tryg ved. Og du kan jo købe en af de to glimrende SEO bøger på markedet - så er du bedre klædt på (og f.eks. slet ikke i tvivl om, om indgående links har værdi mere)

Kan I nu have en god fredag - og må jeres SEO bære frugt.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes det mest skræmmende er at rigtig mange af disse nyudsprunge seo-eksperter har mindre faglig ekspertise og viden, end man kan læse sig til i løbet af få timer med den rette bog og vejledning i hånden.

Se, DET er skræmmende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Tak for det. så er stridsøksen vist lagt på hylden Smile

Men jeg er stadig og træffe på 22116322 hvis du har lyst til at gi mig et tilbud på noget seo assistance. Jeg holder ikke weekendfri som nogen andre åbenbart gør Wink, så bare gi et kald hvis du har lyst.

Og så kan vi måske dreje tråden lidt i en ny retning nu. og lidt mere konkret:

Med seo i tankerne.. Lad os sige at vi skal vælge et nyt fodermærke til hylderne. Hvis man skal vælge mellem 2 foder producenter. Kan man så sige på forhånd hvad der bliver lettest at få til tops på google? Det kan man, går jeg ud fra. Så når det skal besluttes hvilket mærke man vil sælge, hvordan skal man så tænke? Lad os ta et konkret eksempel. Hvis valget står melle enten "Orijen hundefoder" eller "acana hundefoder" som ligger i samme prisklasse og kvalitet og fortjeneste. hvad ville I så kigge efter? Jeg ville nok kigge på

• total antal søgninger i dk på mærket
  • hvor unikt søgeordet er, og om der findes andre produkter med samme navn, eller filmtitler deslige som kan gøre det umuligt. (vi har fx droppet produkt der hedder genesis petfood, for det var da helt umuligt på nettet)
  • hvor mange annoncer der er på google når man søger (konkurrencen)
  • hvor god konkurrenterne er til adwords og hvor aggressive de er (cpc eller hvad det hedder)
  • antal konkurrenter

og hvad mere?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28

Tak for det. så er stridsøksen vist lagt på hylden Smile

Men jeg er stadig og træffe på 22116322 hvis du har lyst til at gi mig et tilbud på noget seo assistance. Jeg holder ikke weekendfri som nogen andre åbenbart gør Wink, så bare gi et kald hvis du har lyst.

Og så kan vi måske dreje tråden lidt i en ny retning nu. og lidt mere konkret:

Med seo i tankerne.. Lad os sige at vi skal vælge et nyt fodermærke til hylderne. Hvis man skal vælge mellem 2 foder producenter. Kan man så sige på forhånd hvad der bliver lettest at få til tops på google? Det kan man, går jeg ud fra. Så når det skal besluttes hvilket mærke man vil sælge, hvordan skal man så tænke? Lad os ta et konkret eksempel. Hvis valget står melle enten "Orijen hundefoder" eller "acana hundefoder" som ligger i samme prisklasse og kvalitet og fortjeneste. hvad ville I så kigge efter? Jeg ville nok kigge på

• total antal søgninger i dk på mærket
  • hvor unikt søgeordet er, og om der findes andre produkter med samme navn, eller filmtitler deslige som kan gøre det umuligt. (vi har fx droppet produkt der hedder genesis petfood, for det var da helt umuligt på nettet)
  • hvor mange annoncer der er på google når man søger (konkurrencen)
  • hvor god konkurrenterne er til adwords og hvor aggressive de er (cpc eller hvad det hedder)
  • antal konkurrenter

og hvad mere?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 17:29

Lars Meyer:

Jeg synes det mest skræmmende er at rigtig mange af disse nyudsprunge seo-eksperter har mindre faglig ekspertise og viden, end man kan læse sig til i løbet af få timer med den rette bog og vejledning i hånden.

Se, DET er skræmmende.

Man skal heller ikke undervurdere praktisk erfaring. Det er essentielt, at man har set en masse forskellige ting og ikke bare har læst nogle bøger. 

Om man så har lavet disse eksperimenter på egne sites eller på kunders er så vidt lige gyldigt.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Allan Hansen:
Som SEO-rådgiver bruger jeg udelukkede de officielle vejledninger og blogs fra Google, Bing m.fl.  Det giver efter min mening rigtig gode resultater på lang sigt.

Det er en joke, ik? Du mener det da ikke alvorligt, gør du?

Det minder mig lidt om styrmanden der sejlede et kæmpe skib på grund på Kullen... Jamen så du ikke Sverige? Jo, men kaptajnen havde udstukket kursen og den fulgte jeg bare Tongue Tied

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:42

Andreas Lolk:

Man skal heller ikke undervurdere praktisk erfaring. Det er essentielt, at man har set en masse forskellige ting og ikke bare har læst nogle bøger. 

Om man så har lavet disse eksperimenter på egne sites eller på kunders er så vidt lige gyldigt.. 

Enig, men hvis man har praktisk erfaring der kan bruges til noget, så skal der efter min oplevelse ikke meget til, førend man er dygtigere og mere vidende end en alt for stor del af de såkaldte selvudnævnte "seo-eksperter" som findes overalt idag.

Jeg er blot glad for at det ikke er et marked jeg skal leve af, selvom der naturligvis er lignende tendenser i mit marked indenfor cms løsninger og hjemmesidedesign .

Det er min opfattelse at mange af disse starter op og forsvinder igen, og at de dygtige og erfarne bliver i markedet i mange år. Men det er jo stadig synd for de mange hjemmeside-indehavere som hengiver sig til disse seo-eksperter og bliver misvejledt og spilder penge på forkerte råd / hjælp.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:45

Mikkel deMib Svendsen:

Det er en joke, ik? Du mener det da ikke alvorligt, gør du?

Det minder mig lidt om styrmanden der sejlede et kæmpe skib på grund på Kullen... Jamen så du ikke Sverige? Jo, men kaptajnen havde udstukket kursen og den fulgte jeg bare Tongue Tied

Det svarer vel lidt til at lave en hjemmeside efter anbefalingerne fra w3c, og så iøvrigt være ligeglad med om den virker i praksis hos dem der besøger hjemmesiden.

En vejledning er bare en vejledning (om den så kommer fra google, w3c, volkswagen eller whatever). Det er ikke nødvendigvis den bedste løsning eller fremgangsmåde, uanset marked / fag.

Side 3 ud af 5 (44 indlæg)