Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er vores politikere idoter ?

Side 13 ud af 14 (133 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Fashion-Seller:
og som gør rigtig ondt, fordi man nu KUN kan have en bil i hustanden, og der KUN kan rejses en gang om året, og KUN kan købes 2 dyre designer tasker...

Og mens dette indlæg blev skrevet døde hundrevis af børn over hele jorden af sygdomme og sult, som kunne været undgået, hvis alle disse mennesker, med hjertet på rette sted, i modsætning til de ækle kapitalister, havde brugt bare en lille smule af deres penge , på at hjælpe andre end dem selv.

Men den form for solidaritet , ser vi ikke . Det handler kun om mig og min friværdi

More money, more problems

Hold da helt ferie hvor er du hellig. Man får lidt tyndt spyt i ganen af det der, men måske mener du det faktisk. Hvis du gør, så fyr den af og kom ud over stepperne med det - du ved, så kan du redde flere tusinde sultende børn.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:10

Jimi Hove:

Fashion-Seller:
så opstår der jo direkte en hungersnød, som kan sende hele menneskeheden direkte mod afgrunden...

Med hele menneskeheden mener du så " den hvide mand " fordi de andre er jo i afgrunden allerede. Men ja Gud forbyde at den hvide mand skulle tabe sig et par kilo. Amen to that !

Europa, Mellemøsten, største delen af Asien, Nord- og Sydamerika og Australien med øerne... Happy?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:12

Nå, jeg vil da, for min egen skyld, afslutte positivt. Og det gør jeg ved at konstatere at nogle af verdenens mest magtfulde mænd, er gået i gang med at sætte nye standarder for menneskelig omsorg, når man ser Bill Gates og Warren Buffet donere hele deres formuer igennem deres testamenter ,til Afrikas nødlidende.

Det virker selvfølgelig ikke bare med de 2 , men jeg har på fornemmelsen, og håber på, at der er en ny bevægelse på vej. En bevægelse af folk , der ikke gemmer deres kærlighed til deres medmennesker, men som GØR noget.

Og når først de magtfulde gør det, skal pøblen jo nok følge med. Som små hunde der vil have et kødben

Mine holdninger er ikke hæftet på nogen bestemt i denne her tråd. Jeg tror simpelthen bare at folk i den vestlige verden lider af den farligste fattigdom af alle : manglen på omsorg og kærlighed.

Og ligesom i fattige lande, begynder nogen at dræbe nogle andre, når de føler sig meget fattige. Og fattige i ånden har vi så sandeligt været i århundreder i vesten, så det er en kulturting. En ting man har svært at slippe ud af, og sige fra overfor.

Men rasende.. det bliver jeg fandme.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:14

Ja jeg ved det godt. Forkert forum. Og ja jeg er meget hellig , og burde bare lukke min kæft og tænke på profit.

Så der vil jeg efterlade den

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:19

Simon Tørring:
du ved, så kan du redde flere tusinde sultende børn.

Simon hvor ved du fra at jeg allerede ikke er ude over stepperne ? Jeg forventer et svar

Mit håb var også at påvirke folk bare lidt, så de kunne overveje om de nu også har det så hårdt.

Men Bautik må talsmanden for jer alle når han profetisk siger : " Lad dem dræbe hinanden. De keder sig "

Han har i så i det mindste nosserne til at skære det ud i pap. Det kan jeg respektere bedre. Så ved man hvor folk er

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:21

Du kunne også glæde dig over at dagpengemodtagere, selv efter 2 års ledighed, stadig har det bedre end alle de afrikanske børn nogle stykker af jer skubber foran jeres argumentation.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:23

Jimi Hove:

Simon Tørring:

Simon hvor ved du fra at jeg allerede ikke er ude over stepperne ? Jeg forventer et svar

Mit håb var også at påvirke folk bare lidt, så de kunne overveje om de nu også har det så hårdt.

Men Bautik må talsmanden for jer alle når han profetisk siger : " Lad dem dræbe hinanden. De keder sig "

Han har i så i det mindste nosserne til at skære det ud i pap. Det kan jeg respektere bedre. Så ved man hvor folk er

Hvis du allerede er ude over førnævnte stepper er alting fint for mig - og sikkert også for dig.

Det er bare trist at en stor del af u-landshjælpen går til magtsyge diktatorer (i Afrika primært) og magtsyge kapitalister (administration af de stoooore nødhjælpsorganisationer).

Og svar fik du

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Simon

Tak for din rolige og gode PB, og dit , efter min smag, gode svar her i tråden.

Og som jeg skrev i den PB, så ja jeg er filantrop , og har brugt størstedelen af mit liv på at hjælpe andre. Til en grad så jeg selv har været tæt på totalt wipeout rent økonomisk. Nu er jeg blevet en del bedre til at finde en balance.

Hvad er penge værd, hvis man ikke kan glæde andre, og hvad er kærlighed værd hvis man kun elsker sig selv ? Ikke en fucking skid.

Nå godnat :-)

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 00:37

Jimi Hove:

Simon Tørring:

Jamen Jimi det er den holdning til at du tror man kan redde verdenen jeg syntes der er naivt.

Jeg er ikke en der hader folk eller ikke vil hjælpe folk, jeg er bare ikke typen der ofre 50% af min indkomst til folk flere tusinde km væk? så giver jeg hellere en rejse til min kæreste eller bytur til vennerne.

Jeg syntes selv jeg er et godt menneske, jeg har nogen skarpe holdninger til tingene, jeg lægger sjællent låg på dem og det kommer nogen gange ud som om jeg hader Andre som ikke tror eller ligner mig.

Jeg respektere at du har overskud i dit liv og økonomi at give ud til andre som du giver udtryk for, det er jeg imponeret over. Respekt.

hvis jeg endelig skulle sende nogen penge et sted hen så skulle det være Asien:

Giv en afrikaner 10,000 kroner, og du har en gæld på 20.000 et år efter.

Giv en Asiater 10,000 kroner, og du har et overskud på 40.000 et år efter og et fladskærms tv

:)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:38

Filantrop kapitalisme bliver det næste hotte, som også Martin Thorborg er inde på. Giving is the new selling.

Så hvis i vil kneppe med de kendte, må i hellere begynde at tænke på andre jer selv. Det bliver hot

Se super artikel her på dansk om emnet o de nye strømninger :

http://pleasure.dk/shopping/artikel/148722/

Side 13 ud af 14 (133 indlæg)