Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange af Jer ville være interesseret i en aftensmadordning?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Feb 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville være interesseret også, men 2 dage i forevejen er måske ikke ideelt. Jeg ved at hvis jeg skal arbejde over og dermed måske ikke orker at lave mad en aften, så ved jeg det ikke før tidligst morgenen samme dag.

Hvis man kunne bestille senest kl. 10 samme dag ville jeg benytte en sådan ordning ofte. Men hvis jeg skal bestile 2 dage i forevejen, så kan jeg ligeså godt selv lave en ekstra portion mad derhjemme til de dage jeg nu ved jeg ikke har tiden.

Just my 2 cents ;o)

Økonomitjek - få råd til mere idag!
www.myfinance.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Skrevet kl. 22:46

Jeg siger thumbs up til den ide Yes

Prismæssigt skal det dog ikke være dyrere.
Det er jo ikke fordi der ligefrem mangler take-away tilbud i Kbh området.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 23:08

Tobias Thaastrup-Leth:

Jeg siger thumbs up til den ide Yes

Prismæssigt skal det dog ikke være dyrere.
Det er jo ikke fordi der ligefrem mangler take-away tilbud i Kbh området.

Jo der mangler ORDENTLIGT take-away tilbud :)
Eller rettere, der er faktisk en del OK take-away, men de fleste af de bedre leverer ikke, og bor man ikke lige op af den og er tiden knap, ja så henter man det ikke selv..

synes det lyder som en kanon idé, men hvad med alle ugens dage Stick out tongue 

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 08:30

Hej

Jeg synes det lyder som en god ide.
Har I så planlagt at lave en ugemenu, med måske 2 hovedretter pr. dag, som man kan vælge imellem?

Du skriver at I vil køre ud med det om eftermiddagen, men giver det ikke unødige omkostninger for både jer og modtageren?

Ville det ikke være en bedre løsning, hvis det kom med ud sammen med frokosten og at I så forudsatte at "kunden" havde opbevaringsmuligheder på køl.

Jeg ved godt at det ikke er alle der har det, men det kunne være med til at holde prisen nede, da I reelt kun har én udgift til transporten, men har muligheden for at øge salget af mad og dermed jeres indtjening.

Jeg ville derudover lave en undersøgelse blandt nogle af jeres kunder, om der er et reelt behov. Hvis konklusionen er at der er et behov, så vil jeg efterfølgende lave en test hos de kunder med et behov, for på den måde at finde ud af om behovet er reelt.

Så kan I efterfølgende brede det ud i stor stil til de øvrige kunder, såfremt det viser sig at være en succes.

God fornøjelse og held og lykke.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)