Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange af Jer ville være interesseret i en aftensmadordning?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Jan 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil gerne hører jeres mening, så skriv endelig.

Tænker på at lave en aftensmadordning til virksomheder, så fremt de også har en frokostordning hos os.

Til at starte med ville det være to gange om ugen, mandag og onsdag, hvor vi laver en lækker aftensmad til medarbejderne i virksomhenden. Medarbejderen skal bare bestille senest to dage pr email.

Prisen vil være 50,- pr voksen og 30,- pr barn.

Det eneste man skal gøre når man kommer hjem er at opvarme maden.

Maden vil være af sæsonens bedste økologiske råvare.

Lad mig hører jeres mening og ligeledes hvis det har interesse så send mig endelig en mail.

Ps. Det gælder kun i Københavns området.

Hilsen

Jill

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 13:53

Jeg synes det lyder som et genialt koncept. Jeg er ihvertfald den type som ikke rigtig får lavet noget mad når jeg er hjemme fra arbejde - man har nemlig lige stadig en masse ting der skal ordnes.

Så hvis det eneste man skulle gøre, var at varme maden - så kunne det være super :)

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 13:57

Maden skal kun opvarmes og så er den ellers klar til servering. :)

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:15

hej

Nu er du helt klar over reglerne for transport af mad, jeg ved at en bil med køl som kræves for transport af mad som skal genopvarmes koster ca 10.000kr i leaysning hos toyota pr md.

Jeg kender en der har nogle bokse hvor man stiller varm mad ned i posions vis og der er en posion pr box efter min mening en meget fin måde at både servere og levere varm mad på.

På overstående leveringsmåde kommer du ud over alle de krav som stilles af fødevarekontrollen og boxene kan holde maden varm i op til 4 timer.

Dengang vi regnede på et koncept skulle en menu op i ca 80 kr for at levere en enkelt posion men kan du nu levere mange samme sted så bliver prisen også der efter.

Preben

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:22

Web-siden.dk:
Nu er du helt klar over reglerne for transport af mad, jeg ved at en bil med køl som kræves for transport af mad som skal genopvarmes koster ca 10.000 leaysning hos toyota pr md.

Jeg tror hun mener at medarbejderen selv tager maden med hjem fra kantinen og derefter varmer den.

Musik til firmafesten, julefrokosten eller din privatfest? Hent gratis tilbud fra musikerne på bandlist.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 14:22

Hej Preben,

Jeg er helt klar over reglerne for transport af mad. Vi har bil, køkken og boxe.

Jeg ønkser blot at hører om der er en interesse for det, fordi så vill vi gå videre med det.

Hilsen Jill

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 14:25

Meningen er at vi kører ud om eftermiddagen med maden, så den er helt frisk når den leveres til medarbejderne i virksomhederne.

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 14:26

Jeg vil også  bare gøre opmærksom på det for de fleste tror det er nemt at starte op.

Preben

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 14:41

Lyder som en god ide. :)

Men er der en grund til, at det kun er til de virksomheder, der i forvejen har frokostordning med jer?

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 31. Jan 07
Skrevet kl. 14:44

Nej, det kan lige så vel være virksomheder som ikke har en frokostordning hos os.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)