Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af vores hjemmeside - parti-salg.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Godaften alle :-)

Vi har fået smidt en lille side op, så vores næsten 500 trofaste kunder kan følge lidt med...

Se den her www.parti-salg.dk

Vi sælger varepartier, og på siden er det også blot de forskellige varepartier der fremgår, altså ikke salg i enkelt-styk til private.

Vi er ved og få lavet noget forside, så den bliver mere præsentabel.

Er der andre ting der slet ikke spiller, og som er vigtige vi får med?

Vi har lige brugt et større beløb på markedsføring, så det skulle jo helst spille det hele :-)

Forsat god aften

Rasmus Nielsen

RK Handel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:35

Konceptet forstår jeg ikke er bruger der oprettere sig og sælger sine vare ,er lidt forvirret ?

Grundet forvirret synes jeg du skal ligge en FAQ side øverste inden på siden , med nogle relevante  svar og spørgsmål

Mystisk url er ikke særlige sælgende

http://parti-salg.dk/product_info.php?products_id=55&osCsid=e1a18c44109ce4bdba3d699ca2ab76c8

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 03:39

parti-salg.dk:

Vi har lige brugt et større beløb på markedsføring, så det skulle jo helst spille det hele :-)

Så burde du også være så fornuftig og investere i en ordenlig webshop, og ikke en gratis-løsning med standard design.

Iøvrigt ville det være en god idé at oplyse korrekt cvr-nummer.

Med venlig hilsen

Bastian.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 04:02

Hvis I er den virksomhed jeg tror I er...så ser den jo langt mere prof. ud end den tidligere hjemmeside. Der er naturligvis ting, der kan tweakes på... Men det overordnede indtryk er klart at den ser mere professionel ud.

Men det jeg godt kunne tænke mig, er at teste om det er "recepten" i forhold til den type virksomhed. Jeg har ikke skyggen af beviser, der kan bakke mig op. Men jeg forestiller mig egentligt at den type forretning ville kunne have fordel af at have et mere "tilfældigt" eller "uprofessionelt" design.... Så det kunne være interessant, hvis I kunne løfte sløret for hvad det nye design har betydet for konverteringen.

Hvis I virkeligt vil gøre os våde i bukserne kunne I køre en AB test.... Men alle informationer, der kan give os et hint vil være værdsat :)

P.S. Man kan jo sammenligne det med lavprissupermarkeder.... Det er næppe tilfældigt, at Aldi lader mange produkter stå i papkasserne... I laaaaangt de fleste Aldi supermarkeder ville det ikke koste dem en rød øre i lønomkostninger, at gøre mere ud af deres udstillinger....

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 07:55

Alt i alt en fin side med et professionelt look - dog lidt kommentarer.

Jeg synes dog, at jeres top-banner er lidt for mørkt og med for mange detaljer. Noget lysere og enklere tror jeg ville hvælpe på førstehåndsindtrykket.

I skal lige have rettet et dobbelt postnummer i footeren (detalje, detalje Smile)

Skynd jer også at få fyldt tekst på alle sider (f.eks. handelsbetingelser). Det virker meget uprofessionelt med tomme sider - specielt nu, hvor I har brugt penge på markedsføring.

Lad os endelig høre, om markedsføringen og det nye design giver pote.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)