Hvis I er den virksomhed jeg tror I er...så ser den jo langt mere prof. ud end den tidligere hjemmeside. Der er naturligvis ting, der kan tweakes på... Men det overordnede indtryk er klart at den ser mere professionel ud.
Men det jeg godt kunne tænke mig, er at teste om det er "recepten" i forhold til den type virksomhed. Jeg har ikke skyggen af beviser, der kan bakke mig op. Men jeg forestiller mig egentligt at den type forretning ville kunne have fordel af at have et mere "tilfældigt" eller "uprofessionelt" design.... Så det kunne være interessant, hvis I kunne løfte sløret for hvad det nye design har betydet for konverteringen.
Hvis I virkeligt vil gøre os våde i bukserne kunne I køre en AB test.... Men alle informationer, der kan give os et hint vil være værdsat :)
P.S. Man kan jo sammenligne det med lavprissupermarkeder.... Det er næppe tilfældigt, at Aldi lader mange produkter stå i papkasserne... I laaaaangt de fleste Aldi supermarkeder ville det ikke koste dem en rød øre i lønomkostninger, at gøre mere ud af deres udstillinger....
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Alt i alt en fin side med et professionelt look - dog lidt kommentarer.
Jeg synes dog, at jeres top-banner er lidt for mørkt og med for mange detaljer. Noget lysere og enklere tror jeg ville hvælpe på førstehåndsindtrykket.
I skal lige have rettet et dobbelt postnummer i footeren (detalje, detalje )
Skynd jer også at få fyldt tekst på alle sider (f.eks. handelsbetingelser). Det virker meget uprofessionelt med tomme sider - specielt nu, hvor I har brugt penge på markedsføring.
Lad os endelig høre, om markedsføringen og det nye design giver pote.