Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad siger i til mit site?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har længe haft en webshop. Customdata - www.customdata.dk

Jeg har skiftede design et par gange for at finde noget af det der vil passe godt til.

Ville siden som den ser ud, være noget folk ville "hoppe fra" eller ville I handle på siden ? 

Skriv gerne nogle ideer til hvad jeg kan gøre bedre på siden for at siden bliver bedre... 
(NOTE: billede på produkterne kommer snart, der har været fejl i systemet så ca 1/2 af billederne er blevet slettet)

Men skriv lige hvad i mener, både godt og skidt.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:34

Syntes det er super fedt! :-)

Mvh.

Kenneth Hedegaard

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:41

cassim:

Hej Amino

Jeg har længe haft en webshop. Customdata - www.customdata.dk

Jeg har skiftede design et par gange for at finde noget af det der vil passe godt til.

Ville siden som den ser ud, være noget folk ville "hoppe fra" eller ville I handle på siden ? 

Skriv gerne nogle ideer til hvad jeg kan gøre bedre på siden for at siden bliver bedre... 
(NOTE: billede på produkterne kommer snart, der har været fejl i systemet så ca 1/2 af billederne er blevet slettet)

Men skriv lige hvad i mener, både godt og skift.  

tiny_mce_marker

Hej cassim,

det første jeg bemærker når jeg kigger på din side er at jeg bliver en smule forvirret over den lidt utraditionelle opsætning af siden. For eksempel har du den der chatfunktion øverst ved siden af dit logo. Og så har du rullemenuen, altså søgefunktionen, helt nede i bunden af siden. Det har jeg ikke set før. Kundevurderingen fra Trustpilot ville jeg helt få væk, men det er en smagsag. Jeg bryder mig personligt ikke så meget om det - og jeg synes også at det fylder for meget i toppen.

Nu kan jeg se, at du også har søgefunktionen længere oppe, så det synes jeg er ikke noget problem længere :-)

Ellers synes jeg det er ok. Altså ikke super super super godt, men heller ikke dårligt.

Håber, du kunne bruge det til noget!

Tilmeldt 9. Apr 10
Skrevet kl. 21:58

Iryna.dk:

det første jeg bemærker når jeg kigger på din side er at jeg bliver en smule forvirret over den lidt utraditionelle opsætning af siden.

Hvordan forvirret ? positivt eller negativt ?  

Iryna.dk:
For eksempel har du den der chatfunktion øverst ved siden af dit logo.

Hvor ville du ellers gøre af det ? 
Har selv tænkt mig at smide den og Trustpilot ned under kurven... 

Iryna.dk:

Og så har du rullemenuen,

Igen er det godt eller dårligt ?
Sys personligt meget om den, i stedet for den normale "lala" menu ude i siden.  

Iryna.dk:
altså søgefunktionen, helt nede i bunden af siden. Det har jeg ikke set før.

Jeg har sagt at det ville være smart med sådan en til nede i bunden, da der enkelte steder er meget langt ned til bunden, også for ikke at skulle op og ned for at søge.

Iryna.dk:
Kundevurderingen fra Trustpilot ville jeg helt få væk, men det er en smagsag. Jeg bryder mig personligt ikke så meget om det - og jeg synes også at det fylder for meget i toppen.

Den kan jo også fåes i mindre, Jeg vil sige at den inden for min branche er et plus (ret mig gerne hvis jeg tager fejl)

Iryna.dk:
Ellers synes jeg det er ok. Altså ikke super super super godt, men heller ikke dårligt.

Håber, du kunne bruge det til noget!

Tak for svarende, Rart at få andre øjne på det. 
Har nemlig haft nogle SEO folk inde og kigge på siden for at se om de kunne få den til at lægge bedre, og de siger alle sammen at det er et rigtigt godt site frem for hvad de har set...
Hvilket jeg sådan set tror er en gang salgssnak for at sælge noget meget :)  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

jeg tror bare at man bliver en smule forvirret når ens opbygning af siden ikke er som de traditionelle plejer at være. Men dermed ikke sagt at det er forkert at gøre på den måde. Synes jo at det er fedt når man tænker lidt utraditionelt.

Chatfunktionen ville jeg personligt se under topbanneret, inde i siderne. Men det er jo igen et spørgsmål om hvad man godt kan lide.

Det med rullemenuen er ikke noget problem. Jeg så den bare ikke i toppen i første omgang..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:17

Brug pladsen i i titlen så man forstår præcist hvad siden inden holder , jeg mener denne her titlen

<title>Customdata - Dit valg - Din PC</title>

Domæne navnet bliver nævnt i url derfor , lige dine ord i titlen hvad du mener der giver fleste kliks

jeg ville skrive i titlen dette her = LEVERE ALT TIL PC COMPUTER SPIL HARDWARE , lidt mere sigende titlen synes jeg .

Forstår intet af dine produkt beskrivelser , lave dem sådan her software

Enhed indeholder

• plads gb

• hastighed 2mhz

• vægt 128

• programmer

Kun en linje per detalje i produkt beskrivelse det stå meget sammensat i de fleste produktbeskrivelser det er nærmest ulæseligt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Holeby
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 01:52

Hej Cassim

Lige inden jeg smutter i seng, vil jeg lige give dig dit link som folk kan klikke på :)

www.customdata.dk

Mvh

Peter

Tilmeldt 9. Apr 10
Skrevet kl. 11:47

Hej Mikael
Tak for dit overblik. Der er bestemt noget at arbejde med. 

Mikael christiansen:
<title>Customdata - Dit valg - Din PC</title>

Jeg har altid i min skoletid lært at man skal præsentere sin virksomhed, i titel.
Customdata = Firma navn... Dit valg - Din PC = Slogan
Ville du se sloganet på siden eller er det sådan set meget lige meget ?
Måske ved siden af Logoet

Mikael christiansen:

jeg ville skrive i titlen dette her = LEVERE ALT TIL PC COMPUTER SPIL HARDWARE , lidt mere sigende titlen synes jeg .

Så titel er ikke så meget mere om navn, men mere om fangende ord til kunderne/søgemaskinerne

Mikael christiansen:
Forstår intet af dine produkt beskrivelser , lave dem sådan her software

Enhed indeholder

• plads gb

• hastighed 2mhz

• vægt 128

• programmer

Kun en linje per detalje i produkt beskrivelse det stå meget sammensat i de fleste produktbeskrivelser det er nærmest ulæseligt

Se lige den her del af det forstår jeg HAT af...
Hvad er det du ikke forstår. ?
Produkt beskrivelser Er der noget "galt" med denne ? eller hvor tager det fra. ?

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 12:04

Syntes også menu'en er skidt, det at skal scrolle i top for at vælge andet er ikke et hit her,
men ellers er det priserne og hurtig levering der sælger på hardware siden idag.

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 9. Apr 10
Skrevet kl. 12:26

Hej Jack

Tak. Ikke lige frem meget sigende tekst du fik skrevet der :) 

Jack:

Syntes også menu'en er skidt, det at skal scrolle i top for at vælge andet er ikke et hit her,

please clear out. Hvad mener du ? 
Om den ligger ude i siden eller om den ligger hvor den er nu giver jo det samme.. man skal uanset op i toppen for at vælge.  

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)