Overordnet set en rigtig flot og dejlig overskuelig side. Jeg kan rigtig godt lide, at I har detaljebilleder med af vinduerne.
Jeg er enig med de andre kommentarer:
- Se at få fjernet hende telefondamen. Hun virker forstyrrende, og det er efterhånden noget af en kliché med et micro-stock billede af en ung smuk telefondame.
- De blå farver er lidt for skrappe i forhold til den meget neutrale side. Prøv at skrue ned for saturation og gøre dem lidt lysere, så tror jeg, at det kommer til at se rigtig godt ud. Jeg mener stadig, at blå er den rigtige farve at bruge.
- Det gule område er alt for dominerende. Jeg ved godt, at det er et tilbud, men det ser altså - øhh amatør-agtigt ud
(Sorry) En af grundene er, at der ikke er nogen ramme rundt om, ligesomm på et par af de andre felter. Derudover er den lyseblå skrift i linket svær at læse. Jeg tror, at problemet er, at I bruger brødtekst-font på den gule baggrund. Når man ser gule reklameskilte er det ofte noget med store overskrifter. På en eller anden måde mangler der også en overskrift i den gule kasse. Jeg ved sgu ikke, hvad jeg skalforeslå som alternativ
- I kan med fordel dæmpe den blå-tyrkise baggrund i "produktinformation". Den er meget dominerende.
- Jeg savner en indikation af fragtpriser, uden at man skal igennem bestillingen.
- Jeg tror, at nogle billeder af monterede vinduer i flotte huse ville kunne give siden et løft - f.eks i stedet for hende den skrækkelige telefondame
Jeg fandt faktisk ikke et eneste billede af et helt vindue.
Jeg håber ikke jeg er for hård......det er altså lidt i småtingsafdelingen.
Med venlig hilsen
Carsten