Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan brænder du 300.000 af på dårlige beslutninger :-)

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var en fed historie Casper... (ikke fordi jeg ønsker dig ulykke, men fordi den har langt mere substands og indhold end nogle af de gæsteindlæg der kommer på Kristoffers blog. Tror det er vigtigt at man sætter et vidst "journalistisk" krav til sine indlæg).

Masser af mennesker skylder en masse væk - og hvor intet vover, intet vinder.

Jeg bed specielt mærke i, at du fortæller at gælden egentlig ikke rører dig så meget. Det tror jeg er enormt vigtigt. Mange vil gå psykisk ned, hvis de fik sådan en gæld smidt i hovedet. Og frygten for gælden kan også ofte være grunden til, at folk ikke tør.

Det er jo en afvejning af at turde satse, og have kompetencer nok til at vide, at chancen for succes er risikoen værd. Det havde du så ikke - og lærte det på den hårde måde. Fint - succesen kommer jo så nu - bagefter :)

Som flere antyder, så har du egentlig fået en uddannelse i form af en dyr lærestreg.

Jeg ønsker dig og dine forretninger alt det bedste i fremtiden. Og tak fordi du delte din histore med os - det er rart at se, at man ikke dør af at ramme ved siden af engang imellem.

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)