Sådan brænder du 300.000 af på dårlige beslutninger :-)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Jeg tillader mig lige at gøre lidt reklame for mit indlæg på kristoffer hjerrilds blog , som handler om hvordan jeg fik brændt en masse penge af som første-gangs-iværksætter.
Med venlig hilsen Casper Schneidereit
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
21-05-2010 kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Den vil jeg læse, nu hvor jeg snart skal igang.
By the way (off topic): er du stadig i København og er der mulighed for at kigge ind senere eller i weekenden? Der blev også sendt en mail til dig på et tidspunkt.
Svar
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Det gælder bare om at rejse sig igen når man kommer ned og ligge.... godt indlæg
Svar
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Hej Iryna,
Nej jeg er i toget på vej sydpå, men du/ kan bare komme fra tirsdag i næse uge, da jeg er tilbage igen. Bare ring/skriv i forvejen :-).
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Mikkel Friis
Skrevet
21-05-2010 kl. 12:17
Svar
Hej Casper
Godt indlæg
Har smidt kommentar derinde
mediaHuset
Svar
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Super Godt indlæg og nogle anderledes fejl end jeg gjorde i min iværksættere starten , det kan man lære noget af , og gør ikke selv samme fejl måske
Svar
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Jack
Skrevet
21-05-2010 kl. 12:37
Svar
Tak for et godt indlæg :-)
Svar
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Tilmeldt 27. Apr 07
Super godt og ærligt blogindlæg
Svar
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Tak for responsen. Efter min mening er sådanne historier mindst lige så relevante som success historierne :-).
Svar