Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis biryani til Dig.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 10. May 10
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Heh Jeg sælger jo ikke biryani selv.

Men jeg har køre som just eat bud og der MANGE pizzaria sælger Biryani i København området

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg tilbage fra en kort ferie og er super klar til at kaste mig ud i arbejde videre med ideen "Biryani".:)

Jeg er i snak med 2-3 køkken om "låne/lej" deres køkken en gang om ugen.Jeg har desværre ikke råd til at leje "hele" køkken endnu og det er nok også at gå forvidt at leje en "hele" køkken når man er hel ny i brancen og skal opbygge sine kundekredse.

Som der rigtigt er skrevet, findes der mange mange rigtige mange versioner af biryani. Biryani består kort sagt af ris(bedste kvalitet) og mixet med kylling, eller lam stykker tilsat mild krydderier.

 

Jeg havde tænkt mig at tilbyde private som firmaer fredag frokost ordning. (Fast aftale for en mrd.)

Og det er klart det bliver lidt for kedligt, hvis jeg kun server biryani hver eneste fredag og har derfor tænkt mig tilbyde en ny rette hver fredag....sægler nok også cola, sodavand medvidere.(arbejder på det).

Så er det Prisen. Normal sælges en portion biryani i kbh madsteder for ca 70-80kr. Men jeg vil nok sætter prisen et sted 25-35 kr.(Så gælder det også om have mange kunder).

 

Jeg kan godt forstå folk ikke vil binde sig til en mrd aftale, uden at vide hvad de få.!

Så ideen er at du bestiller en gratis prøve på f.eks Biryani og kan du lide det så indgår vi en mrd aftale.

 

I er velkommen til spørge mere.

Grunden til jeg ikke giver detaljeret oplysninger er at jeg forhandler om køkken plads og forhandler prisen med folk som skal køre det ud for mig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Wesselsgade 2., København N. Det er da næsten Østerbro... Jeg er interesseret i et at komme på en liste over personer, der gerne vil høre mere, når du har køkken og koncept klar.

Dbh
Anette
http://anettesand.dk

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var helt bange for at du var bakket ud af projektet :o)

Jeg tilmelder mig med det samme. Du må meget gerne sende en PB, når du skal bruge oplysninger om mig.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth Hedegaard:

Emil :
hihi jeg blev nød til at google mig til hvad en Biryani er :S

Me tooooooo :-)

Rart at se man ikke var den eneste der var BLANK... Wink (det lyder som et brætspil)

 

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)