Hej Aminoer. Vi har valgt at give vores website en grafisk overhaling. Vi vil gerne signalere et bureau med kant og egne meninger. Vi værdsætter altid den feedback vi får fra amino og vil derfor høre om i vil lade jeres kritiske øjne løbe hen over siden. Vi arbejder pt. på at få de klassiske profilbilleder ind under "om os", så folk kan se hvem vi er i firmaet. Dette kommer dog først efter en date med en fotograf. :-) Nok tekst, her er vores site: www.web360.dk Lidt skamfuld reklame for vores twitter, der nu vil blive opdateret jævntligt med hvad vi laver og tossede link fra vores branche: www.twitter.com/web360dk Med venlig hilsen |
Hej Peter,
Må jeg være den første til at åbne ballet :-)
Først og fremmest tillykke med den. Produktionen af et site koster gerne blod, sved og tårer - især når det er ens eget. Det er så hundesvært at udvikle sit eget site, men langt nemmere at se kundernes behov og beskrive deres kvaliteter. Og jeg vil være den første til at beklage vores eget site, som er håbløst og tudsegammelt. Skrædderens børn....
Når jeg kigger på jeres site, er det første, der slår mig, den sorte barre, der fylder forsiden godt ud. I mine øjne stritter den voldsom, mens undersiderne står meget mere rene og appetitlige. Det minder lidt for meget om en færdigkøbt skabelon. Ligeledes synes jeg, at højrebillederne er for "købte" for et kreativt bureau.
Det næste er, at jeg simpelthen ikke forstår flere af jeres tekster, fx den første; "Sex sælger....". Jeg er godt klar over, at det er en joke, men jeg har svært ved at se sammenhængen. Et andet eksempel er "Vi elsker teknologi, men elsker folk mere"????
I giver altså flere steder udtryk for at være kreative i jeres sprog, og derfor er det modstridende, at det visuelle er tamt. Jeg savner mere spræl og sjov i det grafiske udtryk.
Til sidst; jeg ville kigge alle tekster igennem og læse korrektur på dem. Et kommunikationsbureau skal jo gerne kunne skrive uden fejl, ikk :-)
Det er ikke for at være helt sort og negativ. I er godt på vej - men vis lidt mere af den kreativitet, I skriver, I har.
God vind!
Katrine,
webkommunikator.dk