Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på relancering af website

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi har valgt at give vores website en grafisk overhaling. Vi vil gerne signalere et bureau med kant og egne meninger. Vi værdsætter altid den feedback vi får fra amino og vil derfor høre om i vil lade jeres kritiske øjne løbe hen over siden.

Vi arbejder pt. på at få de klassiske profilbilleder ind under "om os", så folk kan se hvem vi er i firmaet. Dette kommer dog først efter en date med en fotograf. :-)

Nok tekst, her er vores site: www.web360.dk

Lidt skamfuld reklame for vores twitter, der nu vil blive opdateret jævntligt med hvad vi laver og tossede link fra vores branche: www.twitter.com/web360dk

Med venlig hilsen
Peter Assentorp

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:35

Hej Peter,

Må jeg være den første til at åbne ballet :-)

Først og fremmest tillykke med den. Produktionen af et site koster gerne blod, sved og tårer - især når det er ens eget. Det er så hundesvært at udvikle sit eget site, men langt nemmere at se kundernes behov og beskrive deres kvaliteter. Og jeg vil være den første til at beklage vores eget site, som er håbløst og tudsegammelt. Skrædderens børn....

Når jeg kigger på jeres site, er det første, der slår mig, den sorte barre, der fylder forsiden godt ud. I mine øjne stritter den voldsom, mens undersiderne står meget mere rene og appetitlige. Det minder lidt for meget om en færdigkøbt skabelon. Ligeledes synes jeg, at højrebillederne er for "købte" for et kreativt bureau.

Det næste er, at jeg simpelthen ikke forstår flere af jeres tekster, fx den første; "Sex sælger....". Jeg er godt klar over, at det er en joke, men jeg har svært ved at se sammenhængen. Et andet eksempel er "Vi elsker teknologi, men elsker folk mere"????

I giver altså flere steder udtryk for at være kreative i jeres sprog, og derfor er det modstridende, at det visuelle er tamt. Jeg savner mere spræl og sjov i det grafiske udtryk.

Til sidst; jeg ville kigge alle tekster igennem og læse korrektur på dem. Et kommunikationsbureau skal jo gerne kunne skrive uden fejl, ikk :-)

Det er ikke for at være helt sort og negativ. I er godt på vej - men vis lidt mere af den kreativitet, I skriver, I har.

God vind!

Katrine,
webkommunikator.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:46

Jeg må give Katrine ret. En del af teksten er ikke særlig professionel.

Hvis folk søger en webdesigner og læser "Sex sælger, men det gør design også", så falder kæden allerede dér af, fordi det fremstår malplaceret og ufrivilligt komisk (læs: ikke sjovt). Det passer simpelthen ikke til det produkt, I sælger: Det har ikke noget med sagen at gøre, og I bliver ikke taget seriøst.

Dbh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:55

Skrift størrelse vælg en større man kan næste ikke læse teksten , især på forsiden måske er det bare skrift typen der er en anden der ?

størrelse 12 i word ville jeg bruge mindste

udvalgte design links for småt lav lidt færre på forside mere klik ind på referencer

fejl i højre side på hjemmesiden , billedet vises ikke ?

Links til undersider hvad de forskellige CMS systemer betyder jeg kender ikke forskellen på drupal og wordpress mv. lav en forklaring hvad alt betyder derved lettere at vælge produkt , gerne på undersider med links til alt kan jo ikke stå på en side !

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 169
Fra  WhiteAway.com hvidevarer Skrevet kl. 05:37

En flot side, som er nemt at navigere rundt i og finde oplysninger på.

Jeg er dog enig i, at der kunne være mere spræl og sjov, når nu det er det, som I ønsker at tilbyde kunderne. Vis, hvad I kan :)

Der er mange sjove kommentarer spredt ovre siden, hvilket viser, at I er kreative, men vis det med designet :)

Men ellers en dejlig side at besøge, som giver gode informationer.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 09:19

Tak for svarene indtil videre.

Vi tager kritikken til os og arbejder videre med sitet.

God dag til alle! (mere feedback er selvfølgelig velkommen) ;-)

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:58

Jeg bliver nødt til at gentage noget af det, som allerede er skrevet.

- Den der med "Sex" er altså en No-Go. Prøv at læse på Hans Stokholm Kjærs blog her på Amino. Han fraråder i et af sine indlæg den type overskrifter.

- Der er for meget kontrast på jeres forside pga. det sorte banner midt på siden. Det ødelægger fuldstændigt øjets naturlige flow ned over siden og skaber et "hul" lige i midten. Det er noget, man normalt forsøger at undgå i fotos.

- Den mørke blå farve i top-banneret er efter min mening for mørk og kraftig. Sammen med det sorte banner giver det mig et lidt dystert indtryk af siden.

- Undersiderne er til gengæld flotte. Desværre er teksten svær at læse. Brug en lidt mørkere farve og lidt mere tydelig font.

- De små appetit-vækker-sætninger lige under det blå topbanner på undersiderne er jeg helt vild med. De virker kanon godt. I skal dog lige have indført et "er" forest i "Om Os"-sætningen.

Håber I kan bruge inputtet og held og lykke med projektet.

Med venlig hilsen

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 22:22

Hej,

Endnu engang tak for alt jeres kritik. Vi har valgt at tage noget af det til os og har b.la. rettet citatet på forsiden med ordet "sex", gjort skrifttypen større enkelte steder og givet teksten en mørkere farve på undersiderne.

Korrekturen er det næste vi vil kigge på, og så overvejer vi at skifte den sorte farve ud på forsiden.

Andet feedback er stadig velkommen! web360.dk

Med venlig hilsen
Peter Assentorp

Fra Odense
Tilmeldt 7. May 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:29

Sejt, at I tager kritikken til jer og retter op.  Det er prof :-)

Og lad mig lige rose jer for sitet til Linda Wilk - det er ret flot.

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:38

Super god overskrift I har fundet. Man kommer ind på sitet og indenfor det første sekund ved man, hvad I laver - kort og præciset.

Overskriften er godt nok ordinær (og kedelig :-), men I mine øjne langt bedre end en kreativ overskrift, hvor man skal læse en alenlang sætning, inden man ved, hvad I laver.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)