Jeg er i den uheldige situation, at min investor netop er sprunget i målet, hvilket efterlader mig i en rigtig ærgerlig situation. Derfor søger jeg en investor/sponsor, der (hurtigst muligt) kan springe til og redde mit fantastiske projekt. Da jeg starter op i det små, er der ikke så mange penge på spil i starten, og kan derfor ikke (hvis du er investor) tilbyde det vilde afkast til at starte med, men med det kundepotentiale der er på markedet, vil der om 1-2 år, kunne tjenes rigtig gode penge. Jeg tænker at markedsføre konceptet i DK i det første år, og derefter videreføre det til Tyskland. Jeg har allerede en samarbejdspartner der står for lager og dertil styring af dette, produktion, copyright, import fra Kina, salg i webshop, markedsføring osv. alt er klart - jeg mangler bare startkapitalen...:-( Jeg vil ikke afsløre mit projekt her, men der er tale om et brætspil, med et aldrig før set koncept, og et utal af potentielle kunder, faktisk verden over. Håber at høre fra dig - kom og leg med...:-)
|
Hej Thomas
Jeg har rimelige gode erfaringer med Thor Mønsted, som også er her på Amino.
Prøv at kontakte ham over hans hjemmeside www.virksomhedsguide.net
Hilsen
Tonny