Tilbyd til alle på Amion: Jeg har før spurt om hvordan vi ser på referencer og hvad der er vigtigt når vi skal vælge en leverandør. Ud fra det har jeg valgt at tilbyde en række gratis hjemmeside for at jeg kan få nogle referencer til min virksomhed.
Tilbuddet lyder som følgende: Design og produktion af hjemmeside - Gratis Hosting og vedligeholdelse af hjemmeside i 1 år - Gratis
Med andre ord en helt ny hjemmeside løsning inkl. Service aftale 100 % gratis. Hosting og vedligeholdelse efter der første år vil blive 50 % af Unikwebs normal pris som i dag er 2500,- pr. år. Her stikker ikke noget under, når det første år er gået kan hjemmesiden frit flyttes til en anden server hvis dette ønskes.
Det som jeg ønsker til gengæld er at du efterfølgende skriver 2-3 linje op din/jeres oplevelse med Unikweb som skal bruger på www.unikweb.dk/da/referencer.html Har du lige fået ny hjemmeside kender du måske en der kunne bruge dette tilbud.
Jeg vil lave 8-10 hjemmeside, så send mig en mail på martin@unikweb.dk og skriv 2 linje om hvem du/I er og hvad i laver samt et telefon nummer jeg kan træffe dig på. Vh. Martin Larsen |
Du har ik PB (Privat Besked) aktiveret herinde... Kan du ik sende mig en PB ;D