Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige emneudtræk / leads

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Peak tilbyder emneudtræk fra KOB eller KRAK MARKEDSDATA til fordelagtige priser!

Priser fra 30 øre per emne, og da vi er lokaliseret i Filippinerne betaler i IKKE moms

Kontakt mig nu på kjo@peak-marketing.dk eller ring på 43582836

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 08:42

Kristian.J:

og da vi er lokaliseret i Filippinerne betaler i IKKE moms

Ikke for at forstyrre (alt for meget) - Men hvad er fidusen ved ikke at betale skulle betale momsen af et eventuelt indkøb hos jer?

Det er jo alligevel penge man trækker fra i den anden ende af regnskabet, så om prisen er +moms eller "uden moms" er jo sådan set ligemeget for alle momsregistrerede kunder Smile

Derudover er prisen forøvrigt rigtig skarp WinkYes

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 08:57

Hej Anders,

Du forsrtyrre skam ikke ;o)

Der er såmen ingen større fidus i det, hvis du er momsregistreret. Men i nogle tilfælde har vi kunder som ikke er moms registreret fx. pensionsmæglere, hvor det helt klart bliver en fordel ikke at blive faktureret for moms.

Grunden til at jeg skriver det, er fordi vi for forespørgsler, hvor vi mange gange bliver stillet spørgsmålet omkring moms.

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:58

Anders Christensen:
Men hvad er fidusen ved ikke at betale skulle betale momsen af et eventuelt indkøb hos jer?

Cashflow...jo mindre du skal betale desto bedre er dit cashflow, så det er da et godt salgs argument :-)

Jeg kender udgifterne herude i Filippinerne, og når man så lægger det til at den Danske krone nærmest er i fritfald over for den Filippinske Peso (16% over det sidste år...) yah... times are changing ....  så er det endnu mere fantastisk at Kristian kan leverer kvalitet til de priser (og så på samme tid tjene penge!)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15

Kristian.J:
Filippinerne betaler i IKKE moms

Med fare for at blive kaldt en krakilsk lyseslukker - så skal en afgiftspligtig person (altså en der driver selvstændig virksomhed) afregne erhvervelsesmoms af køb af ydelser i udlandet fra "første krone" - også selvom den pågældende ikke har nogen salgsmoms.

Det vil sige, at kunden skal selv afregne 7,5 øre pr. emne i moms til SKAT.

I og med, at den pågældende ikke har nogen momspligtig omsætning, vil erhvervelsesmomsen ikke kunne fratrækkes.

Så kunne man sige: "Okay da, det er jo bare momsen". Men jeg kan for mit indre blik godt se en sag som denne blive vurderet som forsætligt eller i hvert fald groft uagtsomt forsøg på svig.

Grundlæggende skal jeg ikke blande mig i jeres forretningskoncept, men jeg vil gerne være med til at undgå, at nogen tror den er risikofri = lovlig.

Vh
Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)