Jeg er så småt på vej med hjemmesiden, Blogreklamer.dk. Dog skal jeg høre Jer, om min idé med at anvende Wordpress til dette, er ok, eller om jeg skal vælge noget andet? Wordpress-systemet kan jeg selv sætte op og det hele, men skulle lige høre.
Krav til siden / evt. plugins er følgende.
Webshops skal kunne oprette sig som brugere med navn, adresse, telefon, mail, webadr. og CVR-nummer, hvorefter de skal godkendes.
Medlemmer skal kunne skrive indlæg om specielle tilbud (evt. med rabatkuponer), som ikke findes andre steder på nettet.
På siden skal der være specielle reklamepladser, som medlemmerne skal kunne købe sig til i en periode.
Det er et non-profit projekt, men medlemmer skal have mulighed for at betale et valgfrit beløb, hvis de har lyst, i form af at Blogreklamer.dk er med til at give øget omsætning/trafik på webshops.
Det lyder supergodt, og fed idé at besvare indlæg med videoer. Den havde jeg sku ikke set komme.
Jeg tænkte nok at Wordpress ville kunne opfylde mine krav til sitet, til at starte med, så det bliver nok det system. Det er også det jeg har bedst erfaringer med, af alle de systemer jeg har prøvet gennem tiden.
Det grafiske kan jeg selv klare, men som du siger, så kan man jo altid betale sig fra at få de rigtige moduler man ønsker at anvende.
Jeg har webhotel, domænenavn og det hele. Er godt bekendt med Wordpress, men hvis der var alternativer osv. ville jeg bare høre, hvilke muligheder der var, og om der var et open source system, som kunne de ting jeg efterspurgte.