Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor/hvordan handler i aktier?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle glade aminoer.

Jeg vil utrolig gerne igang med at handle med aktier og værdipapirer, men jeg ved ikke hvor det er bedst og nemmest at handle.

Har fået af vide at Saxo Bank's tradecenter er godt, men er der nogen der kan "bekræfte" det? :)

 

Mvh Winter,

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther & Winther:

Har fået af vide at Saxo Bank's tradecenter er godt, men er der nogen der kan "bekræfte" det? :)

Yup det er nemt, enkelt og lige til ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har gode erfaringer med nordnet.dk

Mvh

Lars H.

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv Euroinvestor.dk og Min egen bank.. Euroinvestor har en del detaljer, og nu åbnet op for muligheden at handle aktier via dem..

Vil du day-trade eller langtids investerer??

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benytter også Nordnet.dk og synes det fungerer helt perfekt :)

Der er mulighed for at handle en masse forskellige papirer i både ind- og udland. Muligheden for at ligge ordrer ind virker også meget bedre end via min normale bank.

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger E*TRADE. Jeg har ikke prøvet andre, så lidt svært at sige godt/skidt, men indtil videre har det fungeret som det skulle.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre har jeg kun handlet 'manuelt' i banken, men jeg er alligevel lidt nysgerrig. (og undskyld, jeg låner dit indlæg) Kan det betale sig at skifte til en mere seriøs trader-platform, hvis man har en portefølje i omegnen af små hundrede tusinde kroner?

/ Simon

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:
Indtil videre har jeg kun handlet 'manuelt' i banken, men jeg er alligevel lidt nysgerrig. (og undskyld, jeg låner dit indlæg) Kan det betale sig at skifte til en mere seriøs trader-platform, hvis man har en portefølje i omegnen af små hundrede tusinde kroner?

Jeg bruger Danske Bank, men har endnu ikke snakket med min rådgiver om at handle gennem dem, så hvordan gør du? :)

 

Siger mange tak for de andre svar, og vil tilføje at jeg nok mere er til langtidsinvesteringer end til day-trade.

 

Winther

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger min egen bank, Broager Sparekassse, via den normale netbank...

 

Virker både til day-trade og til lang invest. Hvis bare du allierer dig med bloomberg.com og til dels børsen, så er du godt opdateret på hvad der sker. Bloomberg har et virkelig god nyhedsdækning, og utrolig meget info på alle aktier... Går med længsel og venter på et app med bloomberg til min nokia n900, men der går vist lidt tid...

 

Go weekend :)

/Kenneth

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Winther & Winther:

Jeg vil utrolig gerne igang med at handle med aktier og værdipapirer, men jeg ved ikke hvor det er bedst og nemmest at handle.

Kender ikke til Saxo Banks trading, men jeg har gode erfaringer med Nordnet. Nemt at bruge, rimelige kurtager.

mvh

Jan

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)