Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg en som kan stille webshoppen op for mig?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er gået i gang med et lille webshop projekt, hvor jeg skal have lavet min webshop. Jeg har desværre ikke selv tiden til det!

Jeg vil gerne have at min side skal se nogenlunde ud som det her - enkelt og flot!

Min side minder meget om den ovenstående side (målgruppe), dog er min side mere om sko end tasker og smykker.

Så er mit spørgsmål, hvor finder jeg en som kan lave en side på næsten samme måde? Jeg har tegnet en skabelon på paint med, hvor boksene skal være på siden osv. men jeg mangler bare en som kan lave den.

Det skal lige nævnes, at jeg ikke har så meget at gøre godt med, med penge.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:15

Hej Sienna.

Vi i SkriverMedia har en masse erfaringer med at lave flotte enkle webshop og webløsninger.

Send en mail til: Skriver@Skrivermedia.dk og vi finder ud noget :-)

Med venlig hilsen:
Søren Højby Skriver 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:17

Glemte helt at få sagt: "Velkommen til Amino" Smile

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 17:21

Mange tak, der er sendt en mail til jer :-)

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 17:36

såvidt jeg lige kort kan se, er det en e-commerce - som du kan lave gratis.

Nu er det selvfølgelig sådan, at hvis man ikke har så meget forstand på det tekniske, må man købe sig til opsætning og vedligeholdelse - og det kan jeg altså også hjælpe dig med.

Du er velkommen til at sende en mail på: bennie@lindegaard-larsen.dk

go vind

Bennie

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:41

Hej jeg har et program der kan lave en kopi af siden men da det ikke er helt lovligt og du bruger den må du ændre den lidt så den ikke er helt magen til Big Smile

Skriv hvis du vil have det.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 10
Skrevet kl. 17:42

Hejsa,

Jeg har hørt om e-commerce før, i de indlæg jeg har læst herinde. Men hvad er det helt præcist?

vh

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:34

Sienna:
Jeg har hørt om e-commerce før, i de indlæg jeg har læst herinde. Men hvad er det helt præcist?

e-commerce er et generelt udtryk om e-handel. Det der menes før burde nok have været osCommerce som en en gratis webshop. http://www.oscommerce.com/

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København (Rødovre)
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 17:00

Hej Sienna,

Jeg vil også gerne byde ind og hjælpe med en professionel og unik webshop udviklet i Open Source Joomla + Virtuemart til en fair pris.

Du kan se nogen eksempler her:  http://www.hudlaegenscremeshop.dk  - http://www.beautyakademiet.dk

Skulle du ønske et uforpligtende design forslag eller pristilbud, er du velkommen til at skrive til mig

Med venlig hilsen

Kim H. T

www.mwc.com.vn

tkhau@mwc.vn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:39

Det er en opgave, som også nemt kan løses i Shopify. Der er netop frigivet et nyt gratis design til Shopify, som minder lidt om det du linker til. Se det her.

fairtime.dk er iøvrigt også udviklet i Shopify, blot med et egetudviklet design.

Venlig hilsen
Ole 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)